wie o wie

Wilde even iedereen komen feliciteren met de kleintjes en succes wensen met de laatste loodjes voor sommigen! Dus bij deze:
Gefeliciteerd & succes!

Ik was uitgerekend op 3 januari, maar ben al op 13 november bevallen. Vind het leuk te zien hoe jullie genieten van de eerste dagen/weken en te lezen van de bevallingen. Geniet er maar van meiden :) het leven is prachtig ;-)

Liefs!
Marieke

Ik ben nu 40w en 4 d, was de 20e uitgerekend en zit in de wachtstand..... Ben vandaag wel gestript en loop met 2 cm ontsluiting rond. Als er donderdag nog niets aan de hand is word ik weer gestript en evt. vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo en ctg.... We moeten nog even geduld hebben!

@anita-s:
Hopelijk doet het strippen zijn werk.
Ik ben met 41+1 gestript, 's avonds begonnen de weeen en de volgende ochtend is ons meisje geboren... houd vol, misschien heb je morgen je kindje wel in je armen!!
groetjes Fleur

Ik was 9 jauari uitgerekend en op 17 januari is ons meisje Luna geboren!!

Heerlijk genieten allemaal en succes voor iedereen die nog moet het is het wachten zo ontzettend waard!!!

liefs Fiona

Hallo allemaal, ik was 16 januari uitgerekend, en ben 6 januari ingeleidt en bevallen van Dochter Tara!

Iedereen die de laatste loodjes heeft: SUcces!

En iedereen gefeliciteerd uiteraard!

Terug
Bovenaan