Wie oh wie heeft er tips voor slaap problemen?!?!


Hoi meiden,

sorry hoor, maar word er helemaal gestoord van! Sinds een paar weken kan ik nog maar slecht in slaap komen. Net als nu, het is inmiddels alweer 3u ´s nachts en nog lig ik wakker! Zie nu alweer tegenop om donderdag en vrijdag te werken, daar ik dan om half 5 ´s ochtends op moet, en nu al weet dat ik dan weer niet slaap...

Wie oh wie heeft goede tips om in slaap te komen? ben nu 29 wkn zwanger en hoop toch niet dat dit doorblijft tot aan mijn bevalling.

Ps. van warme melk ga ik echt over m ´n ... dus dat werkt echt niet.

Alvast bedankt!

Groetjes een slapeloze Cody
 
Hi
Ontzettend vervelend zeg! Ik heb het ook mijn hele zwangerschap gehad. Het is niet leuk.
Maar misschien wordt het straks wel beter.
Ik ging gewoon lezen in bed of beneden. Niks hielp eigenlijk echt.
Vlak voor je gaat slapen helpt misschien een warm bad (als je die hebt), je moet er dan wel een half uur inliggen hoor. Tja, misschien eerder naar bed en dan in bed gaan lezen ofzo?
Nou ik weet het natuurlijk ook niet zo goed, maar misschien helpt het iets of af en toe.

Succes!

titiana
 
Hoi,

ik had dit ook en heb de volgende tips voor je, die bij mij hielepn

- na 7 uur geen koffie, thee cola of andere
- half uur voor slapen niet meer tv kijken, computeren, autorijden
- uur voor slapen gaanniet actief meer bezig zijn
- na 2 uur 's middags niet meer slapen

bij voorkeur een half uurtje hond uitlaten of een boekje lezen in bed
Bij mij hielpen deze dingen wel en het gaat een stuk beter 's nacht. Ik hoop dat ze voor jou   ook helpen

groetjes carreen
(27 wkn 3 dg)
 
Hallo,

hier zit ik met hetzelfde probleem, ik ga rond 22.30u slapen (meestal zet ik dan mijn slaapje verder dat reeds in de sofa was begonnen) en rond 4u ben ik klaarwakker. Meestal val ik dan wel weer in slaap, maar niet vast.
Tegen de middag ben ik dan weeral moe, en 's avonds val ik weer in slaap in de zetel en begint alles weer opnieuw.

Mijn man is dan ook nog een nachtdier, die gaat heel laat slapen, waardoor ik dan soms ook weer wakker wordt.

Ik hoop dat ik niet oververmoeid raak, want ik heb nog een hele lange tijd te gaan (ben nu 13 weken)
Maar vanavond een warm bad en wat lezen, hopelijk helpt het.
Luna
 
Hallo,

Het is inderdaad heel vervelend als je niet kan slapen. Ik had het ook heel erg en heb het eigenlijk nog steeds. Maar ik zit nu in mijn verlof dus kan veel tukjes doen overdag.
Als je echt oververmoeid raakt val je vanzelf wel in slaap.
Het is zwaar als je nog moet werken, maar als het ff niet gaat neem dan lekker een pauze. Ik weet niet of je werk dat toelaat, maar opzicht mogen ze je dat niet ontnemen.

Succes
 
Ik had er in het begin last van, toen ik zo'n week of 15 zwanger was. Ik werd dan 's nachts wakker en viel gewoon niet meer in slaap. Niets van alle mooie tips hielp, tot het op een gegeven moment weer over was. Nu begint het weer, omdat ik er minimaal 1 keer per nacht uit moet om te plassen. Bij mij helpt het als ik overdag wel rust, maar niet slaap. En na volgende week heb ik verlof, en dan zal het me worst zijn dat ik snachts wakker word. Mijn tip is in ieder geval dat je je niet te druk moet maken over dat je niet slaapt, want piekeren of liggen balen is helemaal funest voor je nachtrust.
Heel veel sterkte en een paar goede nachten gewenst.
groetjes
greet
 
Hoi,

Ik herken je probleem. Eerst kon ik niet slapen omdat ik pijn in mijn rug kreeg van mijn bed. Nu ondertussen een lattenbodem gekocht, die is weer te hard. Nu lig ik sinds een nachtje of twee op de lattenbodem van mijn vriend en dat gaat steeds beter.

Afgelopen nacht bijna 5 uur geslapen. Ga vandaag proberen overdag niet te slapen.
Gisteravond ook een grote kop kamille thee gedronken en in bed niet gaan liggen piekeren. Viel dus ook zo in slaap.

Hopelijk gaat het vannacht ook een stuk beter want ik voel me nu een stuk fitter.

Suc6 ermee

Groetjes,
Catelijne
22 weken en 3 daagjes zwanger
 

Hoi hoi,

bedankt voor jullie reacties en tips meiden! Zal een aantal is proberen. Het probleem is, ben erg benauwd, waardoor ik niet kan slapen.... Maar misschien helpt ´n goed boek met camille thee hihi. Ik en lezen, dat mag in de krant

Nou, voor al die die ook niet goed kunnen slapen, succes!!!

Liefs Cody
 
Terug
Bovenaan