wie ook 18 september NOD??

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik schrijf hier niet zoveel, maar probeer afentoe wel wat mee te lezen.
Mijn vraag was: wie heeft er ook zo rond 18 sept. NOD?
Lijkt me gezellig om met elkaar te duimen (haha).
Ik weet mijn nod niet precies om dat mijn cyclus wat schommelt en ik ga nu uit van 28 dagen.
Wij zijn nu ongeveer 1/2 - 3/4 jaar bezig voor een tweede.
Ons eerste kindje is bijna 2. toen was ik al vrij snel zwanger, nu dus niet...

groetjes Janne

Hoi Janne,

Ik heb de 19e mijn nod. Wij zijn ook al een behoorlijke tijd bezig( vanaf juli vorig jaar) en we hadden dit eigenlijk ook helemaal niet verwacht omdat ik van mijn zoontje binnen drie maanden zwanger was( incl. ontpillen). Maar ja, we houden nog hoop, ik ben intussen al 38 dus mijn eieren zijn denk ik over de datum!
Heb je al last van wat vage kwaaltjes (zou  net kunnen misschien?)  of ben je er nog rustig onder?
Liefs Gwen

Hoi Gwen,

Wij waren ook binnen 3 maanden zwanger van de eerste, zo zie je maar, het valt echt niet te voorspellen, jammer genoeg...... Ik ben 32 jaar.
Ik heb nog geen last van kwaaltjes en als ik nu pijnlijke bosten zou krijgen ofzo, betekent dat waarschijnlijk dat mijn ongi eraan komt. Ik heb me nl. al vaker vergist met zogenaamde zwangerschapskwaaltjes, het bleken gewoon ongi-kwaaltjes!

Groetjes Janne

Hallo, ik heb mijn nod dag rond de 20e maar volgens mijn tempratuur is mijn ei nog niet geweest dus die zal deze maand veel later zijn, ik zit nu in ronde 16. Van mijn eerste zoon was het gek genoeg een ongelukje( vind het nu heel erg dat ik dat zeg omdat het dus helemaal niet vanzelfsprekend is om zwanger te worden) maar we hadden stress met ons huisje of die wel op tijd afkwam en ik was netjes aan de pil en we zijn toen op huwelijksreis gegaan en toen is mijn zoontje ontstaan. We waren heel verbaasd maar wel intens gelukkig en het beviel ons zo goed dat toen mijn zoontje een half jaar was we voor de tweede gingen. helaas zonder resultaat.
Vreselijk vind ik het en vooral nu ik effe een dip moment heb en het lijkt of iedereen zo zwanger is.

Succes jullie allemaal en ik zal voor jullie duimen!

Liefs Esther

mijn NOD is 18 september! en ik zit in ronde 1 van ons 2e kindje.. omdat ik echt gek werd van het wachten tot de 18e heb ik heeeeel stom vandaag al een testje gedaan.. Negatief natuurlijk... zelf als ik nu zwanger zou zijn zou de test negatief uitslaan wegens gebrek aan HCG.

nu wacht ik geduldig af tot de 18e.

@Esther: Jeetje, ronde 16 al.. sommigen zeggen dan:  je hebt er al entje dus  je weet toch dat je zwanger kunt raken, maar ik snap best dat je er niet vanuit gaat dat het ook veel langer kan duren, wij zijn nog niet eens een jaar bezig en ik heb al zoiets van "dat had ik echt nooit gedacht" ik zag mezelf alweer met een dikke buik....

@dochter: frustrerend he, die zenuwen, je wilt zekerheid en gaat dat zoeken terwijl je verstand zegt dat een test nog helemaal geen nut heeft!!

Succes dames!!!

Groetjes Janne

hoihoi, als ik uit ga van van de afgelopen maanden dan zou ik dinsdag nod hebben. Alleen vorige (eerste) ronde was het ineens 34 dagen dus ik haal me maar niets in mijn hoofd. Bij mijn eerste was het de tiende ronde raak dus dat is nog een reden om nuchter te blijven. Maar spannend is het wel weer zeg!

...voor de duidelijkheid, ik bedoel dus aankomende dinsdag, 16/9 .

Terug
Bovenaan