wie ook 18 september NOD??

hoi hoi

ik ben nieuw hier en ik zit nu z'n 5 dagen voor mijn menstruatie.
ik vind het zo spannend want we zijn nu 4 maanden bezig.
ik heb al wel de hele week pijnlijke borsten en meer afscheiding.

Hoi Janne (en alle andere die zich hier al gemeld hebben!), mijn NOD is ook ongeveer 18/09. Wij zitten in ronde 10 dus zijn ook wel al even bezig. Dus het mag wel eens eindelijk zo ver zijn!
Bij ons is het wel ons eerste kindje.
Och ja, ik heb helemaal nog geen kwaaltjes dus denk dat ik gewoon ongi wordt.

Aan iedereen succes!

Babeken

Hoi!!

Spannend, nog ongeveer een weekje, iets minder zelfs.
Ik heb sinds gisterenavond een ongi-gevoel in mijn lies
ik ben dus erg benieuwd, ik heb nl. ook wel eens een korte cyclus van ongeveer 25 dagen en ook wel eens een vele langere cyclus dus bij mijn nod ga ik maar uit van het gem. van 28 dagen

groetjes Janne

Zo, hoe is het bij jullie?

Ik heb al een week het gevoel ieder moment ongesteld te worden en ben daarbij zo saggo dat het me niet eens moeite kost om niet te gaan testen. Bovendien was ik vorige ronde EEN WEEK over tijd dus ik haal me niets in mijn hoofd... alhoewel?

Nou mijn nod is rond de 24 gegaan, mijn eisprong was nu weer eens aan de late kant maar wel elke dag geklust dus wie weet. Het blijft spannend elke x en dat na 16 rondes.
Ik voel me op het moment hetzelfde als anders, ik had alleen op mijn eidag ontzettend zere benen dat heb ik nog nooit gehad, de volgende dag was het over, strange.

Succes meiden met afwachten.

Liefs esther

Hoi,

ik was vorige week ook een ronde "overtijd" en ik weet niet of ik mijn zogenaamde zwangerschapsverschijnselen wel geloof, je lichaam kan je goed voor de gek houden , daar ben ik al achter.
bv.
zere borsten > meestal een teken van ongesteld worden bij mij.....
bloedend tandvlees > ach ja, ik heb net een nieuwe tandenborstel....
puistjes > volgens mij als sinds ik de pil niet meer slik, dus al maaaannden last van!
misselijk > wel erg veel gegeten .....
last van darmen > ook iets van de laatste maanden voor mijn naderende ongi, misscihen zenuwen??
en zo kan ik nog wel even doorgaan

deze maand, eigenlijk alleen wat last van mijn borsten, maarja 't zal wel weer een ongi worden...

succes iedereeen!!!

groetjes Janne

Ja, herkenbaar die verwarrende kwaaltjes. Gelukkig ken ik mijn lijf ook zo goed als jullie en trap ik er niet meer in. Voor de zekerheid net getest en niet zwanger natuurlijk. Nu weet ik tenminste zeker waar ik aan toe ben want hoe goed ik dat lijf ook ken van die week over tijd vorige maand raakte ik wel in de war, haha. Nu hoop ik gewoon snel ongesteld te worden en aan de slag maar weer. Bleh, toch jammer .

hoi toulouse

jammer een negatieve test.. maar je bent nnog niet ongi begrijp ik ,dus misschien nog wat hoop????
ik heb morgen nod, denk ik, ik heb zelf het gevoel dat dit een gem. cyclus wordt en niet zo als vorige maand (een week te laat) maar ik denk niet dat ik morgen al ga testen, even afwachten nog denk ik.   als ik dat vol kan houden tenminste!!

groetjes janne

Terug
Bovenaan