Wie ook 1e ronde na miskraam?

Hoi,

Wie gaat er ook (weer) voor de eerste ronde na een miskraam?

Ik wil zelf geen menstruatie afwachten en er gewoon weer voor gaan. De Gynaecoloog heeft me ook gezegt dat het niet noodzakelijk is om een menstruatie af te wachten. Dit wordt  enkel geadviseerd om jezelf de kans te geven om de miskraam te verwerken.
Ik vind het toch wel weer spannend hoor..

Lente88

hoi lente
in verband met onderzoeken moest ik een paar maanden wachten met proberen...
ik ben nu ongesteld en ga het volgende eitje niet meer zomaar voorbij laten gaan.
dus eigenlijk is dit ook weer onze eerste ronde na miskraam nummer 3.

ik verwacht mijn eitje 27 of 28 mei... en jij?
groetjes!

Hoi Carina,

Ik heb zelf nu ook 2 miskramen gehad. Zo ben je hemels gelukkig en zo stort weer even je wereldje in.. Wat kan moeder natuur je pesten hè? Inmiddels zijn we alweer bijna een jaartje verder met proberen zwanger te worden.
Ik mag eigenlijk niet mopperen, want ik heb een gezonde zoon (-tje), maar wat zou het fijn zijn als hij een broertje of zusje mocht krijgen.

Mijn cyclus is vrij onregelmatig, maar ik zal rond 20, 21 en 22 mei mijn eisprong hebben. We moeten dus beide weer even geduld hebben..

Succes deze ronde!

Lente88

Hoi Lente!

Het is wel eens verwarrend dat gynaecologen vaak verschillende dingen zeggen! Zelf heb ik 10 februari een miskraam gehad. Daarna hadden we zoiets van: We gaan er gewoon weer voor. Inmiddels ben ik bijna 14 wk. zwanger! Ik ben direct na mijn miskraam weer zwanger geraakt en alles gaat prima!! Wel had ik heel veel angst dat het ook nu weer mis zou gaan, maar ik denk dat je dat altijd houd als het een keer mis is gegaan... Maar, ook al ben je niet eerst een keer ongesteld geweest na je miskraam het kan dus gewoon goed gaan! Ik gun het jullie ook van harte!!!
Het allerbeste! Ik hoop dat jullie ook snel kunnen gaan genieten!

groetjes Eline

Hoi Lente 88

Veel plezier met hobbyen de komende dagen.

Raar idee maar als het goed gaat dan ben je op dit moment twee weken zwanger.
Laten we het hopen.

succes

Petra

Haha,.. bij die berekeningen heb ik ook altijd zo mijn bedenkingen!
Het zou leuk zijn, maar  we gaan nergens van uit.  
Zo hebben we  het al die tijd al volgehouden.
We houden elkaar hier vast op de hoogte!

Lente88  

Hoi Carina,

Hoe staan de zaken er nu voor?

Hier is het alweer spannend.. Ik kan 3 juni testen. Tot nu toe nog niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar dat kan natuurlijk zo ineens anders zijn.
Hier dus nog even geduld hebben en afwachten..

Lente88

Terug
Bovenaan