Wie ook 1e ronde na miskraam?

Wij gaan ook direct weer aan de slag. Eerst wel moeilijk hoor, toen we weer echt begonnen te klussen ben ik na afloop in tranen uitgebarsten. Ik heb echt heel erg last van huilbuien, geestelijk vind ik het zwaar. Maar ik wil ook zo graag weer zwanger worden. Ik verwacht dat ik deze week ongeveer mijn eisprong moet hebben, dus we gaan nu maar regelmatig  aan de klus ;). Hopen dat het weer raak is. Ik heb voor de zekerheid van te voren wel een testje gedaan en hij was inmiddels weer negatief. Nu weet ik zeker dat als ik straks weer positief test, het wel van een nieuwe zwangerschap moet zijn!

Hoi dames,

Afgelopen dinsdag is gebleken op de echo dat ik ook een miskraam heb gehad. Ik was 8 weken zwanger. Ook wij willen er gelijk weer voor gaan. Ik vraag me alleen af hoe je erachter komt waar je ongeveer in je cyclus zit. Moet je de miskraam zien als ongi zijn? Dus eigenlijk 2 weken erbij tellen voor je eisprong? Hoe hebben jullie dit uitgerekend? Of gebruik gemaakt van ovulatietesten?

Ik hoor het graag!

Janneke

Hoi Janneke,
Met dezelfde vraag zit ik ook, en met mij nog vele anderen! Ik heb op 10 juni een miskraam gehad, dat is nu 4,5 weken geleden. Ik heb geen idee of ik mijn ei alweer heb gehad of niet.
Wij zijn nogal druk op het topic 'miskraam in juni en hopelijk snel weer zwanger' en we hebben al allerlei theorieën er aan gespendeerd.....
Waar het op neerkomt volgens ons: gewoon aan de klus en afwachten maar weer
Succes!
Groeten, Laura

Hallo dames,

Ik ga vanmiddag voor de controle of de afvloeiing na mijn miskraam goed is verlopen. Ik heb er wel vertrouwen in, want sinds ik wat verloren ben heb ik geen krampen meer. Wel een raar idee dat hetgeen ik verloren ben ook echt het vruchtzakje met vruchtje waren, maar ja...Niet te lang over nadenken.

Nog een goed tip voor de vrouwen die meer zicht willen krijgen op hun cyclus: op www.babyboomshop.nl kun je de goedkoopste ovulatietesten en zwangerschapstesten bestellen. Ik weet zeker dat ik door deze testen (die echt goed werken) weer in 1x zwanger was. Ik had een erg onregelmatige cyclus toen ik weer stopte met de pil, maar door deze ovulatietesten te doen, wist ik precies wanneer het de meest gunstige periode was. Ik heb daarom ook weer het starterspakket besteld om onze kansen weer te vergroten.

Groetjes van Janneke

Terug
Bovenaan