wie ook 1e ronde!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie gaat er ook in sept beginnen aan de 1e
ronde????Wij gaan het dan ook proberen.
Voor onze 2e uk.We hebben al een dochter
van 15 mnd.Ik een maand zonder pil en ik
slik nu 2 mnd foliumzuur.Als alles goed is
moet ik 7 sep ongi worden maar dat zal
wel niet ivm ontpillen maar in sept gaan
we er gewoon voor en dan zien we wel.

Ierdereen veel suc6 met zwanger worden...

Groetjes Belinda

Hallo,

Ik zit niet in de eerste ronde, nu in de derde maar, wens je veel succes met zwanger worden !!!!

liefs happy

Wat spannend voor jullie!! Ook wij zijn bezig met de eerste ronde, zoals jullie dat zo mooi noemen! Ik ben nog niet zo bezig met temperaturen enzo. We zien eerst wel, natuurlijk wil ik liever gisteren dan vandaag zwanger worden maar we willen er eerst ook wat "lol" aan beleven!!    
Veel succes!

Hoi hoi,

Wij zijn ook begonnen met de 1ste ronde als ik even de korte cyclus aan hou zou ik ongesteld moeten worden rond de 4de of juist niet ..... Dus loop ik ongeveer gelijk met jou!!

ik slik ook al net zo lang foliumzuur!!

Groetjes Moi28

Hallo allemaal,

Wat leuk zeg dat er toch ook nog meiden
zijn die ook met de eerste ronde bezig gaan.
En wat leuk moi 28 wie weet gaan we wel tegelijk
op.Ik heb al een dochter van bijna 16 maand.
Dus het word onze 2e uk.Ik kan niet wachten
tot het zo ver is heerlijk.
Ik ben even een week op vakantie dus ik kan
even niet meer reageren en heb volgende week
denk ik veel bij te lezen.

Damens zet hem op en suc6.

Groetjes Belinda

Hallo,

wij zijn momeneel hard aan het klussen voor de 1ste ronde van ons 2de kindje. We hebben een zoon van nu bijna 15 maanden. Echt een kereltje dus alweer, volop lopen, kletsen en 'helpen' met alles. Mijn vriendin is vorige week bevallen en wat is dat dan weer klein en schattig allemaal! Vorige x was het in 1x raak dus stiekum hoop ik weer dat dat lukt, maar ik weet van vriendinnen ook hoe lang het kan duren....

Succes allemaal, ik heb mijn NOD op 5 september!

we kunnen vanaf vandaag ook gaan klussen voor de 1e ronde. Ik ben verder niet aan het ontpillen, dus als mijn cyclus meteen goed is, dan is 16 september mijn NOD.
vind het allemaal echt spannend maar ook heel leuk!
liefs koekeltje

Hoi hoi Dames,

Wij zijn echt bezig met ronde 1 voor ons eerste kindje is wel spannend. Heb al de hele dag een trekkend gevoel in mijn buik niet erg aangenaam.
Ja wij lopen aardig gelijk ik heb als het allemaal klopt ik heb namelijk niet ontpild of jullie dat noemen. Volgens mijn huisarts hoefde dat niet. Mijn nod is tussen 4 en 5 september.

Heel veel suc6 allemaal.

Liefs Moi

Terug
Bovenaan