wie ook 1e ronde!!!

Wat grappig, ook wij gaan in september voor het echie. Rond de 7e verwacht ik ongi te worden, maar zeker weet ik het niet: dit is mijn 1e maand zonder nuvaring. Ik denk dat ik een van de afgelopen dagen mijn eiersprong heb gehad. ben benieuwd of ik het goed gevoelt heb!
We gaan overigens voor ons 1e kindje, dus vind het erg spannend. Op het forum lees je toch ook wel veel meiden waarbij het niet lukt om zwanger te worden. Ben bang om daar ook bij te horen, maar goed, de tijd zal het wijzen. En als ook wij niet makkelijk zwanger kunnen worden, dan zie ik het dan wel...

Ik ga niet temperaturen oid, we gaan gewoon lekker klussen en we zien wel. Mijn mannetje heeft helemaal geen zin om heel erg bezig te zijn met wanneer de vruchtbare dagen zijn enz. Hij wil gewoon vrijen als we zin hebben en ik ben het daar wel mee eens. Hoewel ik denk dat we toch wel bewuster (en vaker) zullen vrijen... Gewoon om de dag, dat heb je het meeste kansen schijnt het beste voor  zijn zaad te zijn

Leuk om te lezen dat er zoveel meiden zijn die tegelijkertijd ervoor gaan!

Hoihoi!!

Wij zijn dan weliswaar in de ronde 2 beland, maar het voelt nog steeds net zo spannend als in ronde 1! hahaha... Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik vind het vooral heel spannend of ik ook andere dingen ga voelen in mijn lijf. Heb tot nu toe niet zoveel verschil gevoelt... Hebben vorig weekend stevig geklust, en heb volgens mij afgelopen dinsdag mijn ei gehad. Dat betekent dat ik mijn NOD op 4 september heb... Heel erg leuk dat we allemaal in dezelfde periode zitten!!

Ik had eigenlijk gehoopt dat ik me nu wel anders zou voelen, maar voel niks....  Ben benieuwd of dat iets zegt... Vind de tijd tussen mijn ei en mijn NOD altijd zo lang duren... zucht!!

Maar goed, succes meiden!!

Terug
Bovenaan