wie ook 1ste ronde na miskraam?

hoi meiden,

ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad (na 9 weken zwangerschap)
nu gaan we weer met goede moed verder en dit is weer de eerste nieuwe ronde.

het lijkt me gezellig ervaringen te delen met meiden die net zo ver zijn, want het is nu extra spannend.

groetjes klavertje vier

Hoi

zal me even voorstellen Ik ben sandra 30 jaar mama van een lieve zoon Bryan geboren op 17 jan 2006.
We willen er graag een tweede kindje bij en helaas heb ik op 26 juli een miskraam gehad met 5/6 weken. Ik zit nu dus ook in de 1e ronde na de miskraam. Heb a.s zondag mijn nod als de cyclus normaal zou verlopen.

Wat ik me afvroeg ik heb sinds een week echt super veel last van witvloed, heeft iemand van jullie dit ook gehad na een miskraam? Ik heb het nog nooit zo erg gehad. Ik had het bij beide zwangerschappen, maar niet zo zo veel.

En inderdaad het is extra spannend

groetjes Sandra

Hoi meiden,

Ik ben Dion, 30 jaar en wij zijn  inmiddels een jaar bezig voor ons 1e kindje.
Heb inmiddels 3 mk achter de rug, waarvan de laatste 16 juli. Ik heb net mijn 1e ongi weer gehad na de mk.
En Sandra, ik had 2 weken geleden ook enorm veel last van witvloed. Had ik ook nog nooit eerder gehad en ik  hoorde dat je ook meer witvloed hebt als je zwanger bent. Helaas was dat laatste bij mij dus niet het geval. Ben nu trouwens ook al bijna 7 dagen ongi terwijl dat normaal gesproken ook na uiterlijk 5 dagen  alweer weg is. Wat zit een lichaam soms toch raar in mekaar.

Ik hoop voor jullie dat jullie meer geluk hebben in de 1e ronde na jullie mk. Wij beginnen komende week met klussen in de 2e ronde.

Zal duimen dat jullie weer snel zwanger zijn en dat dan alles goed blijft gaan.

groetjes,
Dion

Hoi Klavertje Vier en de andere meiden,

Ik had je net ook al geantwoord op het zwanger-worden forum.
Ik heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad, was pas 5 weken zwanger, maar het was natuurlijk toch balen.
Jij was al verder, had je al je 1e echo gehad? Heb jij lang gebloed? Bij mij is het alweer bijna over. Ben wel zeer benieuwd wanneer m'n 1e menstruatie weer is, las dat het wel 6 weken kan duren, hoop het niet!

Ga jij voor je 1e kindje? Wij gaan voor de 2e.

Fijn om hier met lotgenoten te schrijven.
Succes meiden met weer zwanger worden... het zal helaas niet meer zo onbezorgd zijn als het éénmaal weer is gelukt.

Groetjes,
Angel

Dion,

Voor jou je 3e miskraam, heftig hoor meid, gaan ze het nu onderzoeken waarom je al 3 miskramen hebt gehad?
Heb nog een opbeurend verhaal voor je, vriendin van mij heeft ook 3 miskramen gehad, daarna een gezond meisje en is nu van de 2e zwanger!! Dus geef niet op!

Sandra,

Bij jou ook bij 5 weken zwangerschap, had jij veel bloedverlies en lang?
Ik heb niks wat op een vruchtje leek gezien, alleen wel stolsels en het leek meer op een hevige menstruatie.

Succes meiden met weer zwanger worden, leuk om elkaar op de hoogte te houden, we zitten in hetzelfde schuitje!

Groetjes,
Angel

Hoi Klavertjevier,

Wij zijn na een stopmaandje ook weer bezig in de eerste ronde na de 2e mk.
Ik hoop dat ik een beetje regelmatige cyclus heb na 2 zwangerschappen gelijk na elkaar, daarvoor was het erg onregelmatig.

Fijn om met nog iemand deze spannende periode te delen, in je omgeving gaat iedereen gewoon verder. Ze vragen zich wel af of het weer zo ver is, maar staan vaak niet stil bij de spanningen die het met zich meebrengt

Shanaz

hoi ben ik weer

angel ik had maar heel weinig stolsels en het was minder dan een normale menstruatie. Ik dacht al dat toen ik op controle ging het niet schoon zou zijn. Ik heb op donderdag avond de miskraam gehad, en op maandag vloeide ik al niet meer dan 1 druppel op de hele dag.Was gelukkig wel helemaal schoon. dat wil zeggen toen ik de week erna (miskraam)vrijdag op controle ging was de baarmoeder iets groter dan normaal en was er dik slijm aanwezig. Dit was volgens de vk weer de voorbereiding op een nieuw eitje en toen ze even verder keek, zag ik de kapstok met alweer nieuwe eitjes in de groei. Sommige piepklein andere weer steeds een beetje groter. Was mooi om te zien.

De witvloed zal dan wel het schoon maken van het lichaam zijn. Is toch fijn dat het zijn werk doet zeg maar.

En natuurlijk hoop ik dat we allemaal weer snel geluk mogen hebben

groetjes Sandra

Hoi Sandra en de andere meiden,

Bij mij is het ook al weer zo goed als over, vrijdag op zaterdagnacht miskraam gehad en nu nog maar een paar druppels bruin bloed per dag.
Ik had de verloskundige gebeld en haar assistente zei dat het niet nodig was om nagekeken te worden. Dus ik hoop wel dat alles weer schoon bij mij is en dat alles weer gewoon goed gaat werken. Had het eigenlijk toch wel fijn gevonden als ik even langs had mogen komen. Ze zei wel dat als ik lang vloeide of veel aanhoudende pijn had, ik langs mocht komen. Maar ja, dat heb ik dus niet.
Bij jou was het dus ook weinig, tja.. .het was natuurlijk nog een prille zwangerschap, dus daar zal het wel mee te maken hebben.

Ik duim dat we snel allemaal weer een goede zwangerschap mogen meemaken meiden.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan