wie ook 1ste ronde na miskraam?

hoi meiden!

ik heb afgelopen zaterdag op zondag nacht mijn miskraam gehad.
ik was op dat moment ruim 14 weken zwanger, maar het kindje was al gestopt emt groeien met 10 weken. we hadden dat een paar dagen ervoor te horen gekregen.

de verwachting was dat het niet vanzelf af zou komen, maar gelukkig is dat dan de ochtend voor ik pilletjes moest gebruiken gebeurt.,

Ik heb weeen gehad, heftig, maar in een uur was het voorbij. de afgelopen dagen ben ik nog wat bloedstolsetjes verloren. het bloeden word nu langzaam aan minder.

ik weet nog neit of ik er gelijk deze ronde weer voor wil gaan, ik denk dat we 1 menstruatie afwachten. Misschien valt het geestelijk wel zo tegen dat ik nog even niet wil.

we hadden met 9 weken een echo gehad en het hartje klopte,   je zit hoog op een roze wolk. vorige week zijn we daarvan af gegooid, en dat terwijl ik wel dikker was geworden. Dan geloof je het toch niet als ze zeggen dat je kindje niet meer is gegroeid... maar wat gebeurt is is gebeurt, ik ga een plakboek maken met de kaartejs die we gekregen hebben en de echo's. ook kan ik daar wat in schrijven als ik de behoefte heb.

soms wou ik dat het in het begin mis was gegaan, met een week of 6.. dan heb je nog geen echo enzo gehad. maar de weken die we nu hebben gehad waren geweldig. ik wil me weer zo voelen....

groetjes Carina

Hoi Hoi.

Hier nog iemand die na een 2e miskraam op 13 juli, vorige week helaas weer ongesteld is geworden.
We gingen gelijk weer aan de klus, maar helaas.
Nu ben ik nooit snel zwanger, maar ik hoop dat we misschien ook een keer geluk krijgen en wel wat sneller weer een positieve test in onze handen hebben.
Het doet me nog elke dag verdriet dat ik niet meer zwanger ben.

Succes allemaal!!

Gr. Ccor.

Hoi meiden,

Het is natuurlijk jammer dat er zich hier steeds meer meiden kunnen melden die ook mk gehad hebben, maar wel fijn dat we met zijn allen kunnen kletsen over hoe we ons voelen etc. Hopelijk is het voor ons allemaal snel zo ver dat we wel gezond zwanger mogen zijn.

Angel: ze hebben al alles onderzocht. Bloedonderzoek heeft niets uitgewezen en de uitslag van het chromosomenonderzoek krijgen we op 27 aug (dat is nog 1,5 week spannend dus) Gyn verwacht echter niet dat daar nog iets uitkomt. Heb overigens wel positieve verhalen gehoord over het slikken van een lage dosis aspirine vanaf je eisprong, dus wil dat gaan proberen. Maar heb nog geen gyn gevonden die daar aan mee wil werken. Mijn huidige gyn schrijft het me helaas niet voor. En ik wil niet zelf gaan klooien, wil wel onder controle van de gyn blijven.

groetjes en allemaal sterkte ermee,
Dion

Hoi meiden,

ik had sinds zaterdag (helder-rood)bloedverlies en maandagavond is het vruchtje afgekomen met 8 weken. Woensdag heb ik nog erge krampen gehad, wat zou moeten lijken op weeen, werd me verteld. En kwam er nog een deel af. Nu begint het bloeden langzaam minder te worden en de krampen ook. Dit was mijn 2e mk. En ik ben best wel bang om door te gaan, want ik was bij de afgelopen zwangerschap al een bonk zenuwen, met angst of het goed zou gaan.
Ik ben ook wel blij dat het vanzelf is afgekomen, voordat we gezien hadden dat het een echt mensje was. Bij het eerste beetje bruin verlies kreeg ik een echo en bleek er alleen nog een vruchtzakje te zien. Het vruchtje zelf was blijkbaar alweer opgenomen door het lichaam. Want de dooierzak was nog wel te zien. Ik wist al een week dus dat het zou gaan gebeuren, dat maakte het voor mij makkelijker dan de eerste keer.
Nu willen we eigenlijk meteen door, maar ik verlies nog licht bloed. Vanaf wanneer mag je weer door? Ik hoor dat je niet hoeft te wachten op je eerste normale ongi, maar wel tot het bloeden is gestopt?

Ik wens een ieder sterkte met hun verlies en verwerking hiervan en hoop dat we allemaal een zorgeloze zwangerschap tegemoet kunnen gaan!

Groetjes Jacquelien

sinds december 2005 gestopt met de pil,
mk: mei ' 06 / aug ' 07

Hoi Jacquelien,

Niet fijn meid, je 2e miskraam.
Inderdaad wel lekker dat het uit zichzelf is losgekomen. Ik heb vrijdag op zaterdagnacht een miskraam gehad, was 5 weken zwanger. Ben "blij" dat het zo vroeg is gebeurd.

Ik heb op internet ook gelezen dat je verder mag gaan zodra het bloeden is gestopt, bij mij is het sinds vandaag weer helemaal over, dus wij gaan er ook weer voor.

De verloskundige zei dat je gelijk door mag gaan, je hoeft niet eerst een menstruatie af te wachten.

Sterkte meid en succes met weer zwanger worden.

Groetjes,
Angel

Dion,

Dat is zeker spannend tot 27 aug., hopelijk komt er niks bijzonders uit en is het gewoon grote pech dat je 2x een miskraam hebt gehad.
Ik heb ook gehoord dat lage dosis aspirine goed werken, jammer dat je gync. daar niet aan mee wilt werken, misschien kan je eens informeren in een ander ziekenhuis bij jou in de buurt?

Ik hoop dat je binnenkort een goeie zwangerschap door mag maken en dat hoop ik voor iedereen hier!

Groetjes,
Angel

Dion,

Dat is zeker spannend tot 27 aug., hopelijk komt er niks bijzonders uit en is het gewoon grote pech dat je 2x een miskraam hebt gehad.
Ik heb ook gehoord dat lage dosis aspirine goed werken, jammer dat je gync. daar niet aan mee wilt werken, misschien kan je eens informeren in een ander ziekenhuis bij jou in de buurt?

Ik hoop dat je binnenkort een goeie zwangerschap door mag maken en dat hoop ik voor iedereen hier!

Groetjes,
Angel

als je zo even mee leest en schrijft merk je pas hoeveel vrouwen hetzelfde meemaken of hebben gemaakt.

bij mij is het bloeden ook bijna gestopt. ik kan het met inlegkruisjes goed opvangen nu.
ik denk dat het na het weekend helemaal over is (dat hoop ik tenminste)

Terug
Bovenaan