Wie ook 6 weken zwanger en totaal geen zwangerschapsverschijnselen?

Hallo Dames,

Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb totaal geen klachten. Had vorige week wel iets gevoelige borsten en een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik (alsof je ongesteld moet worden). Echter nu sinds het weekend heb ik nergens meer last van. Alleen als  ik langs mijn tepels  strijk zijn ze nog iets gevoelig, maar niet zo erg als het weekend.  Ook de misselijkheid waar je iedereen over hoort heb ik niet. het vaker plassen ervaar ik ook niet.  Wel ben ik aan het eind van de dag wat moe, maar dat had ik voor ik zwanger was ook al...

Het is voor mij de eerste keer dat ik zwangerben en ik  kan hier me best wat zorgen over maken. Alle klachten die overal beschreven staan herken ik dus niet.

Wie herkent dit?

Groetjes Nath04

Hoi meid,

Allereerst gefeliciteerd! Het is ondertussen een onderwerp wat vaak besproken wordt de laatste dagen hahaha...Er zijn er hier meerdere die weinig tot niets merken. Geen zorgen hoor. Ikzelf ben zwanger van mn 3e kind en merk er ook niet zo veel van. Mn borsten en wat vermoeidheid meer ook niet. Dus ik zou zeggen, geniet er gewoon van dat je zwanger bent. Ziek zijn is geen pretje hoor dus we kunnen maar beter blij zijn dat we gewoon niet misselijk zijn. Want er zijn mensen die echt moeten afzien tijdens hun zwangerschap!  Genieten hoor meid.

Groetjessss Petra

Hoi hoi,

Ja ik reageer nogmaals hihi...ben echt zwanger!   Ik heb toch wel wat meer symptomen eigenlijk nu ik er over nadenk. Ik ben echt vergeetachtig en nog iets anders, ik heb het heel erg koud gehad de laatste weken. Dus toch wel zwangerschapskwaaltjes maar ja ze behoren niet tot de ernstige klachten he dus vergeet je gauw dat je ze hebt.

Petra

Hoi hoi,

Nou ik had precies dezelfde vraag. En ik zit nu in mijn zesde week. Mijn huisarts vertelde mij vanmorgen dat in een vroeg stadium van een zwangerschap het kan wisselen wat je voelt omdat de hormonen wisselen. Gemiddeld gezien zou je bij vier tot zes weken over tijd wel een constant gevoel kunnen hebben, omdat de hormonen gestegen zijn. Dus in ons stadium is het heel normaal dat je de ene dag wel wat voelt en de andere dag niet. Ik zat me er ook zorgen over te maken.

Ik hoop dat je zo een beetje gerustgesteld bent.

Groetjes Nikki

hoi!

allereerst gefeliciteerd

geniet er nog maar van, die misselijkheid komt waarschijnlijk vazelf binnenkort,  dat was bij  mij in ieder geval bij de eerste en zo niet dan kun je optimaal genieten!!

groetejs
janne (hopelijk snel zwanger.....)

Hoihoi,

Ow, zo te lezen ben ik niet de enige die in de stress schiet als je even niets voelt.

Ik ben nu ook griepig thuis, misschien dat ik daarom niet zo veel voel, geen idee.

Als ik alles mag geloven hoeven we ons niet echt zorgen te maken.........
En Nath04.....ik had dat ook in mijn buik, dat het lijkt of je ongesteld moet worden. Ik hoor ook verhalen dat je dat elke maand kan krijgen dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden.

Iedereen veel succes, en dat we maar snel meer kwaaltjes mogen krijgen........hihi (maar zo is het wel prettig, hier moeten we ook weer blij mee zijn)

groetjes 8nes

Hoi,

Ik herken jouw verhaal helemaal.
Zelf ben ik nu 15 weken zwanger van 'mijn' eerste. Voor mijn vriend 2e. Hij heeft al een dochter  van 6  die bij ons woont. Ik ben  niet misselijk geweest, niet veelvuldig naar het toilet. En ja aan het eind van de dag moe was ik eigenlijk altijd. Ook niet gek als je iedere ochtend om 6 uur wakker bent, gezin (als cadeau erbij), werken  en paarden.

Het is inderdaad dat ik bij 7w 5d  op de echo zag en hoorde dat ik werkelijk zwanger was. Inmiddels de 12 weken echo ook gehad en weer het kleine hummeltje in mijn buik gezien en gehoord.

Maar het is inderdaad vreemd! Maar  we zijn  gelukkig niet de enige. En onze tijd van voelen komt nog, maar dan de positieve gevoelens.

Groetjes Michelle

Hallo,
Zelf werd ik in week 6 ziek. Daarvoor had ik geen klachten en dat vond ik niet erg. In de 7e week begon het echter met avondmisselijkheid en  beter kunnen ruiken. Het vaker moeten plassen had ik pas weken later, evenals het vergeetachtige en "lompe".

Succes

Terug
Bovenaan