Wie ook 6 weken zwanger en totaal geen zwangerschapsverschijnselen?

Heel herkenbaar!
Ik ben ondertussen 23 weken zwanger, maar heb totaal geen "verschijnselen" gehad.
Niet misselijk, niet overdreven moe, geen rare dingen eten ofzo.
Nu nog steeds niet eigenlijk.
Er zijn wel een aantal dingen die ik nu achteraf  op de zwangerschap schuif zoals bv wat sterker ruiken en een beetje moe wat vergeetachtiger, maar als ik niet zwanger zou zijn geweest had ik er niks achter gezocht zeg maar.

Heb me ook erg druk gemaakt omdat ik dus "niks" voelde, vond het tot 12 weken (1e echo) ook niet zo leuk omdat ik alleen maar zat te stressen en me druk zat te maken, dus probeer dat gewoon niet te doen en te genieten van het feit dat je je goed voelt!

Hier nog een, ook 6 weken zwanger en nauweklijks verschijnselen. Dat maakt mij bij tijd en wijle erg onzeker, maar zoals je hier al leest is het iets wat vaker voorkomt, dus probeer ik mijzelf daarmee gerust te stellen.
Niet dat ik perse supermisselijk wil zijn.
Het is natuurlijk ook allemaal best nog pril, wie weet krijgen we onze portie misselijk zijn en andere verschijnselen nog.
Het enige waar ik nu wat last van heb is wat verstopping, niet echt erg maar toch wel iets, wat kouwelijk zijn en wat meer honger en dorst en mijn reuk is wat scherper.
Iets gevoeliger tepels, borsten zijn al wel behoorlijk gegroeid maar doen geen zeer en sinds vandaag een vage misselijkheidsmaak in mijn mond.

Alice

Terug
Bovenaan