Bedankt voor jullie reacties. Naief genoeg had ik gedacht dat ik makkelijker door de wachtweken heen zou komen deze keer omdat ik er al een heb rondlopen en eigenlijk geen tijd heb om na te denken. Niks is minder waar. Ik vind het slopend. Mss nog wel erger dan de vorige keer. Ik moet nog bolletjes (progestan) gebruiken tm donderdag en daar heb ik inmiddels ook de balen van. Vooral de 2e keer per dag dus onder werktijd. Maargoed ik probeer positief te blijven ondanks het negatieve voorgevoel. Theoretisch gezien maak ik veel kans (al zwanger geweest en een topemmie) maar toch voelt het niet zo. Maargoed het is en blijft natuurlijk een soort luxe probleem aangezien ik al een dochter in de box heb zitten en er hier mensen zijn die nog niks hebben helaas. Ik ken de uitspraken wel van mensen die zeggen dat de wens voor een 2e net zo groot is. Dat is zeker waar maar het verdriet als het niet lukt is niet hetzelfde want dan ga je naar huis waar al een kleine muppet is. Ik hoop dus dat het bij iedereen hier op het forum snel lukt!
gr.Ing
gr.Ing