Wie ook al eens een tp gehad van een topembryo en wat was het resultaat?

Bedankt voor jullie reacties. Naief genoeg had ik gedacht dat ik makkelijker door de wachtweken heen zou komen deze keer omdat ik er al een heb rondlopen en eigenlijk geen tijd heb om na te denken. Niks is minder waar. Ik vind het slopend. Mss nog wel erger dan de vorige keer. Ik moet nog bolletjes (progestan) gebruiken tm donderdag en daar heb ik inmiddels ook de balen van. Vooral de 2e keer per dag dus onder werktijd. Maargoed ik probeer positief te blijven ondanks het negatieve voorgevoel. Theoretisch gezien maak ik veel kans (al zwanger geweest en een topemmie) maar toch voelt het niet zo. Maargoed het is en blijft natuurlijk een soort luxe probleem aangezien ik al een dochter in de box heb zitten en er hier mensen zijn die nog niks hebben helaas. Ik ken de uitspraken wel van mensen die zeggen dat de wens voor een 2e net zo groot is. Dat is zeker waar maar het verdriet als het niet lukt is niet hetzelfde want dan ga je naar huis waar al een kleine muppet is. Ik hoop dus dat het bij iedereen hier op het forum snel lukt!

gr.Ing

HEY ING,  WAT LEUK DAT JE ER WEER VOOR GAAT VOOR EEN BROERTJE OF ZUSJE
KAN ME HEEL GOED VOORSTELLEN DAT HET ALLEMAAL ANDERS IS DAN  JE  VORIGE TP EN MISSCHIEN DAT JE ER DAAROM NU EEN HEEL ANDER GEVOEL HEBT
MAAR BLIJF POSITIEF, DEZE BLIJFT LEKKER WARM BIJ MAMA ZITTEN
DAT IK JE NOG KEN VAN EEN JAAR TERUG IS EIGENLIJK NIET ZO GOED NIEUWS VOOR MIJ DAN  IK SCHARREL HIER INMIDDELS AL WEER 2,5 JAAR ROND. ROL VAN DE ENE BEHANDELING IN DE ANDERE, MET GOED RESULTAAT IN FEBR ZWANGER  MAAR HELAAS EIND MAART EEN MISKRAAM.  NU WEER AAN HET WACHTEN OP EEN NIEUWE CYCLUS MAAR DAT KAN BIJ MIJ NOG WEL EVEN DUREN. WE BLIJVEN HOPEN EN PROBEREN.
IK KAN JE HELAAS NIET HELPEN MET SUCCES VERHALEN MAAR IK WENS JE HEEL VEEL STERKTE MET JE WACHTWEKEN EN  ZAL VOOR JE DUIMEN.

LIEFS, AMBER

PS: LEES NOG ALTIJD MET VEEL PLEZIER JE WEBLOG!
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Haaaaaaaaaaai!

Wat leuk dat ik je weer even tref. Alleen wel het verkeerde forum
Ik ken het gevoel maar al te goed van het hier te lang zijn. Op een gegeven moment was iedereen van 'vroeger' weg en voelde ik me een soort van sneu geval. Het vergt een zeer lange adem. Ik totaal duurde het 4,5 jaar voordat ik zwanger was van Mette. Ik heb ook een mk gehad dus zei het ziekenhuis je kan zwanger worden dus het komt goed. Helaas duurde het vanaf dat moment nog 2 jaar. Ik hoop voor jou dat je binnenkort het geluk mag ervaren wat mij is overkomen. Het is je van harte gegunt! Geef de moed in ieder geval nog niet op want achteraf is alle ellende vergeten en kun je alleen nog maar genieten!

x ing
ps ssssst op mijn weblog over de ivf want we houden het geheim.

Jeetje Ing!

Wat goed dat je al een succesvolle terugplaatsing achter de rug hebt. Ik wist al wel dat je ermee bezig was maar heb je al een tijdje niet op MSN gesproken en wilde er inderdaad op je log niet over beginnen... maar dit klinkt wel veelbelovend hoor, houd moed!

Liefs, Saartje

Time flies... Helaas heb ik sinds gisteren behoorlijk venijnige krampen (niet de branderige krampjes die ik van het zwanger zijn ben gewend maar heviger) dus ik heb eigenlijk een beetje de hoop verloren dat er nog een positieve test mogelijk is woensdag. We hopen natuurlijk op een wonder maar die krampen komen natuurlijk ergens vandaan..

x ing

Hi,

Joh Inge, wat vervelend dat je nu al die krampen voelt!! Tja, het hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar bij mij zijn het meestal toch voortekenen (al doe ik geen ivf)

MAAR.... het is natuurlijk nog helemaal niet verkeken, dus gewoon flink blijven hopen.

Je schrijft dat het toch anders voelt nu je graag zwanger wilt worden van een tweede, niet dat het verlangen minder is, maar anders. Is eigenlijk de eerste keer dat ik iemand dat zo zie schrijven... Ik hoor idd vooral dat het geen verschil maakt.

Kan er nog niet over meepraten, want wij zijn nog druk bezig voor ons eerste kleintje! (3,5 jr)

iig succes et wachten en ik lees wel hoe t afloopt

Liefs Mickey

he Inge!!!

Wat spannend zeg! Ik hoop zo dat jullie een 2e kindje mogen krijgen!! Bij mij hadden ze een 7 cellige embryo teruggeplaatst en daar is onze mooie dochter Noa uitgeboren die nu al bijna 2 jaar wordt. Je zit nu in dezelfde wachtweken als mijn zusje die helaas ook niet spontaan zwanger kan worden. Ik ga ook voor jou duimen komende week!!!

x
Marielle mv Noa en Delia (spontaan zwanger geworden!!)

Hai Mickey,

De spanning en het verlangen is even sterk maar als het niet lukt heb je wel een klein meissie thuis om vast te pakken. Ik realiseer me op dat soort momenten dat ik nooit meer kinderloos zal zijn maar dat er velen zijn die dat wel zijn dus dat ik niet mag klagen als een 2e niet lukt. Voor ons is het verdriet als het niet meer lukt enorm maar relativeren in in deze belangrijk aangezien we wel de trotse ouders zijn van een gezond kindje en er nog velen zijn die de eerste nog moeten krijgen. Ik vind in dat opzicht dus dat mensen blij moeten zijn met wat ze al wel hebben en om zich heen moeten kijken naar de mensen waar het nog niet is gelukt.
Als ik nu ongesteld wordt ben ik er echt heel verdrietig om maar als ik over die ivf afdeling loop is het toch anders dan voorheen. Ons geboortekaartje hangt al op het bord. Mijn grootste angst was altijd kinderloos blijven en dat is weg en dat is dus wat ik bedoel met het is anders.

x ing

Terug
Bovenaan