Wie ook: avondmisselijkheid???

Ben ik weer hoor!

Ik kom de dag over het algemeen redelijk door alleen de avonden zijn een drama. Wat ik ook eet of drink, ik ben 's avonds kotsmisselijk.
Soms zo erg dat ik expres maar ga overgeven om dat rotgevoel kwijt te zijn.
's Ochtends nergens last van maar de avonden....

Zijn er meer lotgenoten?

Liefs,
Cameltje

hoihoi,

wat een rot gevoel he dat misselijk zijn. Ik herken dat avond misselijk vooral van mijn eerste zwangerschap. Wat bij mij hielp was niet te laat op de avond   nog eten en zorgen dat ik niet te moe was, want dan werd het erger van.

Succes ermee en hopelijk duurt de misselijkheid niet te lang en kun je daarna volop van het zwanger zijn genieten.

groetjes babymama

Jaa! Bah!
Ik ben ook al een poosje 's avonds erg misselijk...
Ik las ergens dat het bij iemand hielp om vanillevla te eten.
Volgens mij zit het tussen mijn oren, maar het lijkt bij mij te helpen.
Ik moest nog wel een keertje naar de wc rennen, maar normaal wel een keer of zes.
Maar ja, misschien had ik gewoon een goede avond...

Succes ermee, it sucks!

Groetjes,
Natalie

Hoi Meiden,

Ik was ook zo ziek van de misselijkheid, veel spugen enzo, afgevallen.
Ik heb pillen van de huisarts gekregen en daarmee gaat het nu heel goed.
Zou gewoon even langs je huisarts gaan om te voorkomen dat je steeds zwakker wordt.

Liefs, Leontine

Yep, herkenbaar hoor...
Hoewel ik op de meeste dagen de hele dag misselijk was, was de ochtend juiste mijn beste moment van de dag. Dan had ik er het minst last van en dan tegen een uur of 15:00 uur begon het echt erger te worden en de avond pfff... beroerd! Het lastige was dat ik ook met slapen gaan dus nog erg misselijk was (en soms ook nog midden in de nacht) en dat kwam mijn rust niet ten goede.

De hele zwangerschap hangt de misselijkheid bij mij al heel erg sterk samen met vermoeidheid, dus als je het zo bekijkt is het logisch dat het in avond erger is. Dan ben ik tenslotte vermoeider dan in de ochtend, niet?

Vanaf 20 weken is de misselijkheid stukken minder, ik heb er nu niet meer iedere dag last van, maar 2-3 dagen per week. Maar dan idd nog steeds vooral in de late middag/avond...

Ik heb geen goede tips. Bij mij helpt niets echt, behalve zoveel mogelijk rusten en slapen. Ik merkte ook dat het draaglijker werd toen ik (met moeite) meer water en kruidenthee ging drinken, zodat ik vaker iets in de maag had.

Heel veel sterkte meid!

Groetjes, Karin
24+2 wkn

Inderdaad! Héél herkenbaar :)
Camel, ik zie dat jij ook geëvolueerd bent van "de hele dag misselijk" naar "vooral 's avonds", bij mij is het net hetzelfde! En idd, hoe vermoeider ik ben, hoe erger het wordt... Genoeg rusten dus! Bij mij helpt het inderdaad ook om vroeg op de de avond te eten (eigenlijk eet ik gewoon de hele dag door om de 2u iets...) en inderdaad ook vanille helpt! Ik brand nu ook vanille geurkaarsen in huis omdat ik alles vind stinken :)
Mij valt het persoonlijk ook zwaar om warm te eten. Boterhammen met kaas en mosterd zijn momenteel favoriet, gevolgd door fruit. En als het dan warm moet zijn, dan liefst aardappelen met heel traditionele groenten als bloemkool enzo... Dit terwijl ik voorheen vrij creatief in de keuken was en er bij ons veel Italiaans en Oosters gegeten werd, maar het idee aan rijst of sojasaus doen me al kokhalzen... Ongelofelijk grappig toch hoe zwangere vrouwen idd heel andere dingen kunnen gaan doen :)

Ik troost me in elk geval met het feit dat de ochtend en de namiddag nu al meevallen, enkel de avond is toch al minder erg dan de hele dag he! En dit geeft toch me toch de hoop dat ook dat zal beteren!
Volhouden meiden!!!!

hoi,

hier ok last van avond misselijkheid..
gelukkig voel ik me verder goed, en begint het rond 22 uur en dan ga ik lekker mijn bedje opzoeken, en heb ik minder last ervan gelukkig:D

groetjes Simone

mv Mart en 13wk

Indra! Wat je beschrijft heb ik precies hetzelfde!
Warm eten stinkt, vanille helpt en brood met kaas, jammie!
Hahaha!
Wat grappig allemaal.
Nu ik een beetje begin te snappen wat ik wel en niet kan handelen, gaat het een stukkie beter...

Groetjes!

Terug
Bovenaan