wie ook bruine afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal
Ik ben nu 5 weken zwanger dmv ivf/icsi. Ik heb nu sinds gister steeds een klein beetje bruine afscheiding. Volgens het ziekenhuis kan het oud bloed zijn, maar ik maak me toch wel zorgen. Wie heeft dit ook gehad??
Liefs nurse

Hoi,
Ik heb het gehad voordat ik overtijd was zeg maar en daarna is het weer weggegaan heeft bij mij bijna een week geduurd en was er toen van overtuigd dat ik ongi zou worden.
Maarrrrr das niet gebeurd, volgens de ass van mijn HA kan het gewoon wel gebeuren gedurende de eerste 3 mnd maar je kan misschien het zk wel bellen als je twijfelt??

Succes ermee en ga van het positieve uit!!

Hoi,

Ik heb dit ook een dag gehad. Ik heb de verloskundige gebeld en zij vertelde me dat t inderdaad oud bloed of innesttelings bloed kon zijn. Ik was weer wat gerustgesteld.
En tot nu toe heb ik t niet terug gehad. Ben nu precies 8 weken zwanger.

Hai,

Als het niet meer terug is gekomen dan zit het wel goed hoor denk ik. Ik heb het ook gehad maar bij mij ging het over in rood bloed dus een miskraam. Maargoed een vriendin van mij heeft in het begin van haar zwangerschap een aantal bloedingen gehad met rood en helder bloed maar die zwangerschap bleek gewoon in orde. Ik snap dat het even doodeng is maar het kan ook echt heel erg goed aflopen!

Dusss bij deze feliciteer ik je dan toch ook nog even officieel met het geweldige nieuws dat je zwanger bent!

gr.Ing

Hoi Nurse,
Ik heb het ook gehad. Met 6 weken ongeveer. Een klein beetje, maar toch gekleurd.
Kon oud bloed zijn. Er was niks aan de hand verder.
Sterkte, want je zit aardig in de stress als je het hebt, al kan het niks bijzonders zijn..

Hai Nurse,

Ik heb het gister en vandaag ook gehad en ben nu ongeveer 5 weken zwanger..
Aangezien ik de laatste keer een MK heb gehad ben ik ook direct bij de gyn. geweest, er was nog niets te zien bij mij (wel een hele dikke sllijmlaag maar dat kan juist goed zijn als voorbereiding op een zwangerschap.

Maar...........heel veel meiden hebben last van afscheiding, meestal zeggen ze dat afscheiding prima is, zodra het maar geen helderrood bloed is, want dan kan het weleens mis zijn....

Hoop dat je er wat aan hebt, onzekere periode hè? Ik weet precies hoe je je voelt, zit er zelf middenin..

xx Es

Hoi allemaal
Bedankt voor jullie reacties. Vandaag had ik alleen nog wat gele afscheiding. Kan ook nog van de progestan komen. Ik heb flink in de stress gezeten. Ik ben dus erg blij dat het over is.
Liefs nurse

Bij mijn vorige zwangerschap wel een paar weken gehad, vanaf week 6 geloof ik. Mijn gezonde zoon ligt nu heerlijk te slapen in zijn kamertje hiernaast. Het hoeft dus zeer zeker niet altijd een miskraam te zijn. Herken je spanning helemaal en duim voor je dat alles goed is.

Terug
Bovenaan