wie ook bruine afscheiding

Hoi Allemaal
Gister op het werk had ik helder bloedverlies. Dacht dat het over en uit was. Thuis gekomen gelijk het ziekenhuis op gebeld. Zo lang ik nog geen krampen heb is er hoop. 50% dat het goed gaat. Sindsdien geen helder bloedverlies meer gehad. Vandaag wel weer donker bloedverlies maar dat is nu ook weer over. Hoe wordt je onzeker??? Door de hormonen kan ik overal om janken. Jullie begrijpen dat ik geen leuk weekend heb.
Groetjes nurse

Hai Nurse,

Echt supervervelend voor je! Ik hoop echt dat het goed blijft gaan...
We zitten wel in hetzelfde schuitje, voor mij ook een onzekere week (26 mei weer echo)
Heb na dinsdag ook geen helderrood bloed meer verloren, nu gewon weer wit...
Gister wel hele erge buikpijn gehad de hele nacht door....

Wanneer heb je weer echo?
Houd je me op de hoogte?

xx Es

Hoi Esther
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik heb 29 mei de echo (dit omdat ik dmv ICSI zwanger ben geworden). Hopelijk komt het bij ons allebei goed.
Liefs Nurse

hoi nurse
wat moeilijk allemaal
ik heb ook 2 keer icsi gehad 1 keer zwanger en de andere keer een miskraam bij mij begon het pas met 11 weken ....
ik ben nu overigens spontaan zwanger wat de artsen niet konden geloven...
maar je hebt idd 50 % kans en dat wachten is echt het allerergst.....
als je je vruchtje moet verliezen zal dat gepaard gaan met veel helderrood bloedverlies..en zo te horen heb je dat nog niet...probeer een beetje rustig aan te doen want stres helpt niet! ja ik weet het ik praat makkelijk nu maar toen ik het moest meemaken praatte ik ook niet zo hoor...
heel veel sterkte
groetjes sandra
oh ja gebruik je nog progestan?

Hoi Sandra
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik heb afgelopen vrijdag eenmalig wat helder bloedverlies gehad. Ik schrok me dood en dacht dat het over en uit was. Ik heb nu steeds hele kleine beetjes donker bloedverlies. Soms een paar uur niet. Je snapt dat ik niet echt kan genieten en vaak het toilet bezoek. Ik moest na dat ik de test had gedaan de progestan afbouwen. Na een week moet ik stoppen.
Groetjes Nurse

jeetje nurse
wat vreselijk die onzekerheid!
maar ik vind dat ze je snel progestan laten afbouwen ik mocht pas stoppen na de eerste goede echo waarop we een kloppend hartje zagen....
en dat 1000x naar de wc gaan herken ik wel en je zal er ook weer elke keer verdrietig afkomen....helaas is er niemand of niks die je kan helpen...........je kan het alleen proberen van je afteschrijven maar geloof me dat lukt niet je hebt 50 % kans dat het gewoon goed zit dus probeer je te concentreren daarop en verder kan je alleen maar wachten op je echo...ik leef echt heel erg met je mee.....
groetjes sandra

Hé!
Herkenbaar allemaal. Ben nu 6,5 week zwanger en heb sinds afgelopen vrijdag steeds met kleine beetjes bruine afscheiding. Gisteravond ineens helderrood en ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar even later had ik weer een beetje bruine afscheiding. Vind die onzekerheid echt het ergste! Komt er nu een miskraam of niet?  Als het een miskraam wordt, probeer ik ook dat positief te bekijken. Het lichaam stoot iets af wat niet goed is. En mijn man en ik weten nu dat we beiden vruchtbaar zijn, dus dan proberen we het gewoon opnieuw! Zo denk ik er tenminste over met mijn verstand... Mijn gevoel postitief houden is een stuk lastiger.

Hoi allemaal
Het gaat al weer wat beter met mij. Als ik het rustig aan doe heb ik nog maar weinig bruine afscheiding. Vandaar dat ik nu ook in de ziektewet zit. Mijn leidinggevende leeft erg mee en adviseerd mij ook om tot 29 mei (echo) in de ziektewet te blijven.
Bedankt voor jullie medeleven.
Liefs nurse

Terug
Bovenaan