wie ook de mirena?

Hebben jullie ook de mirena laten plaatsen?

Ik vloei nog steeds na 7 weken. Jelte is nu 15 weken en heb in die 15 weken 1 week niet gevloeid. Ben het zoooo zat!! Nou las ik op het internet dat het wel 9 maanden kon duren, daar zit ik dusniet op te wachten!!! Huisarts is morgen weer terug van vakantie en wil even bij hem langs, heb het idee dat de draadjes ook wat te lang zijn. Hoop dus wel dat ie goed geplaatst is.

Doordat ik de draadjes voel, durf ik dus ook geen tampons te gebruiken. En ik wil zo graag zwemmen met de kleine.

Als ik dit geweten had, had ik helemaal geen anticonceptie nog gebruikt. Geef nog steeds volledig borstvoeding, dus grote kans dat ik gewoon helemaal niet gevloeid had. En voor het geval dat, dan maar een condoom... nu is er nog helemaal niets gebeurd.

Bah... ff frustraties kwijt...

Rixt,
Ik heb ook minena,
Heb hem 26 juni laten plaatsen, en ook hier steeds nog bloedverlies, word het ook stilaan zat.
Bij mij waren draadjes in begin te lang, deed zo verschrikkelijk zeer. Zijn daarna nog keer korter geknipt, en nu geen last meer van.

Maar inderdaad, anticonceptie is het wel. Er gebeurd helemaal niets meer door dat vloeien :eek:(

Begrijp dus je frustratie.

ik wil er eentje laten plaatsen maar sta nu een beetje in twijfel...ik ga er nog maar even goed over nadenken. mischien dat ik dan de pil maar weer ga gebruiken...

Heb voor morgen een afspraak staan bij de huisarts. Heb in die zin heb ik geen last van te lange draadjes, maar weet wel dat ze er zitten.

Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft, want hij heeft tegen mij gezegd dat het uitzonderlijk is als je 6 weken vloeit, maar dat het daarna wel over is... nu lees ik dus op internet dat het wel 9 maanden kan duren :S

Nou we zullen wel zien... aan de ene kant heb ik zoiets van laat nog maar even zitten, voor hetzelfde geldt ben je er volgende week vanaf en vloei je voor de komende 5 jaar niet meer... maar aan de andere kant... op dit moment ben ik het echt zat.

Rixt,
Bij mij heeft gyn gezegd dat het makkelijk tot 6 maanden kan duren, en dat dat zeker geen uitzondering is, maar vaak gebeurd.
Tja, hopelijk vloeien we daarna lang tijd niet meer. Het is idd erg vervelend, denk je dat het over is, komt het weer. Het is bij mij heel wisselend. Maar moet steeds maandverband of inlegkruisje.

Mama van Elmar en Jesse.
Van hormonen ofzo heb ik helemaal geen last, op dat punt, super, maar dat vloeien is wel zeer vervelend.

x

zal ik dan maar is een positief bericht plaatsen :)

Ik heb dus ook de mirena en ben er erg tevreden over.

ik heb geen last meer van vreselijke rug en buikpijn, niet meer vreselijk vloeien tijdens de menstruatie, geen 'moodswings' meer. Ook niet vreselijk warm krijgen als het weer de tijd van de maand is. Tijdens de sex heb ik ook nergens last van.

Ik heb tot 10 weken zowieso gevloeid na de bevalling en nog wel gevloeid maar NOOIT meer zo erg als mijn menstruaties voor de zwangerschap.

Mijn gyn zei dat het wel een half jaar tot 9 maanden kan duren het vloeien . De een stopt gelijk met vloeien na het inbrengen van de mirena en de andere vloeit nog maanden.

Ik vind het een ideaal ding...ik heb hem nu sinds 27 mei en sinds een week of 2 a 3 wordt het vloeien minder en vloei ik alleen nog maar als ik ongesteld moet worden en heeeeeeeeeeeeeel af en toe een beetje gekleurd slijm.

Sabrina,

Begrijp ik uit je verhaal dat je nog wel iedere dag vloeid?

Op zich heb ik ook geen klachten verder hoor, alleen begin ik een beetje zat te worden. Huisarts was enigszins verbaasd dat ik nog vloeide, maar heeft wel zoiets kan wel, dus kijken het nog even aan. Hij heeft 't verder nog even gecontroleerd, en alles zat wel goed op z'n plek. Draadjes waren wel iets aan de lange kant, maar niet dat ik (of mijn man) er last van zou moeten hebben. Dus hij heeft het zo gelaten.

Nou leek het erop dat het vloeien gister minder werd, hele dag eigenlijk niet gevloeid.. maar vandaag toch wel weer... pff... blij maken met dood vogeltje...

Kwestie van nog even afwachten... Op zich lijkt het me straks wel ideaal, weinig tot niet vloeien, nergens geen rekening mee hoeven te houden, weinig tot geen hormonen... klinkt allemaal wel ideaal, maar moet er nu nog even wat voor over hebben.

Terug
Bovenaan