wie ook de mirena?

hoi rixt,

Nee ik vloei niet meer elke dag. Dat heb ik de eerste 2 maanden wel gehad, toen zakte het af na steeds 1 a 2 dagen niet en dan weer een dag of 2 wel vloeien. Op een gegeven moment bleeft het wat langer weg en toen kwam me menstruatie -dacht ik althans haha bleek dus gekleurd slijm te zijn. Van de week me 3e menstruatie gehad en dan is het 1 dag vloeien en klaar de dag erna wel wat gekleurd slijm maar vandaag heb ik nog niets gevloeid.

Dus het zakt steeds af het vloeien- het wordt minder.. ja ik vind het ook niet fijn dat vloeien maar het is beter dan de menstruatie die ik had voor mijn zwangerschap:
-vreselijke pijn
-5 dagen veel vloeien
-elke 1,5 uur verschonen [ als ik pech had ook nog mijn ondergoed en ik droeg dan echt de nacht maandverband overdag en soms 2 ervan omdat het overal heen liep]
-vreselijke moodswings

Spring bijna een gat in 't dak... vloei nu sinds gisteravond al niet meer!! Nu nog even zo houden!!

Ja, hier ook altijd heftige menstruaties gehad:
8 dagen vloeien
ook al vaak verschonen, om de 2-3 uur.
Zoveel pijn dat ik er beroerd en misselijk van werd (vooral 2e en 3e dag) (soms zelfs overgeven)
Moodswings heb ik nooit geen last van gehad.
Was altijd wel blij dat ik weer menstrueerde, want dan kwam ontlasting ook weer op gang. Dat stond gewoon 3 weken stil, 1 week 2 of 3 keer per dag...
Heb 't idee dat er een "knoopje" in heeft gezeten, want vanaf begin zwangerschap kan ik gewoon weer naar het toilet, zodner problemen... HEERLIJK!!

Nu nog zien hoelang het vloeien uitblijft :D Maar ben voor vandaag al wel blij, er is in ieder geval vooruitgang geboekt!!!

Sinds vorige berichtje vloei ik nog wel, maar wel veel minder dan ervoor. Af en toe een dagje niet, en dan weer paar daagjes wel.

Maar die vooruitgang voelt wel goed, hopelijk nog even en dan zijn we er hoop ik wat langer vanaf!

ik was laatst 2 weken vloei vrij woehoeeeee!

Tot ik van de week echt ongesteld werd zooooo kreeg zelf wat menstruatiepijnen erbij.. dat heb ik al een tijd niet gevoeld. (bij de plaatsing van de spiraal even).

Lijkt wel of dit een echte menstruatie is en de rest was het nog gewoon vloeien van de spiraal of bevalling zeg maar...

Terug
Bovenaan