wie ook een kindje van April??

He hallo,

Het is hier altijd zo rustig,en vind dit zo'n leuke site om te kletsen met andere moeders van kindje die net zo oud zijn.
Ik heb geen hyves en wil daar liever ook niet op,maar ik geloof dat alle moeders(april) daar aan het kletsen zijn met elkaar.
Zijn er hier nog moeders die alle gebeurtenissen rondom het kindje willen delen, en ervaringen uit te wisselen? Lijkt me leuk!

Groetjes ilse mv Finn -28 april- dus nu ruim 4 maand

Hoi Ilse,

We zitten idd allemaal op hyves en het is daar erg gezellig. Doordat we daar allemaal zitten reageren we hier eigenlijk niet omdat we dan dus alles dubbel moeten typen. Je bent natuurlijk welkom bij ons op hyves.

Groetjes

Hoi Ilse,
Mooie datum. Hihi, onze dochter Jana is ook geboren op 28 april.
We schrijven idd allemaal op hyves, waardoor het hier eigenlijk erg rustig is, en nog weinig word geschreven.

Maar je bent natuurlijk zeer welkom op onze hyves.
Staan veel onderwerpen,vragen,....

Hopelijk tot daar.

Groetjes.

hehe!!
eindelijk iemand om hier mee te kletsen, ik ben niet zo van de hyves dus ik dacht hier komt vast niemand meer!!
Mijn dochtertje is van 28 April dus nu 4 maand en +-3weken.
Ik vind het nu steeds leuker worden,ze is zich steeds aan het omrollen en de hele dag door haar stem aan het gebruiken!! Tot gillen en krijsen aan toe!
We hebben al wel een hele flinke dame,ze is vrij groot en iedereen denk ook vaak al dat ze ouder is.
Ze was 1 sept. 66 cm en 8200 gram.
Maar ik vind dat je het niet aan haar kan zien dat ze wat zwaarder is.
Hoe is het bij jullie? makkelijk meisje? en heb je een goede bevalling gehad?
Ook je eerste kindje?

ilse

Ha Ilse,

Ik ben wel van de hyves maar als je met iemand wilt kletsen over je kindje vind ik dit makkelijker.
Onze Dochter is ook zo aan het krijsen gillen noem maar op echt geweldig hoe ze naar zich zelf luisterd en probeerd nog harde te gillen.
Sanne draaide op vakantie met 3,5 maanden al op de buik maar kan nu nog maar af en toe terug maar zo niet dan begint ze direct te huilen (krijsen) tot ik haar weer om draai.
Zo hebben jullie een flinke dame en wij een klein fijn meisje ze weegt nu 5460 gr (hihi) elk kindje is anders zo te zien.
Verder is ze heel makkelijk ik vind het eten alleen zo moeilijk omdat ze zo klein is ze drinkt 5 keer 120-170 cc en het fruit en groente vind ze ook niet wat.
Maar hopelijk komt dat vanzelf :(.

Ik heb een snelle bevalling gehad om 20:00 uur liep ik nog in het centrum om 22;00 werd het heftig om 23;30 kwam ik in het ziekenhuis(stuitligging) en had ik al 7 cm ontsluiting.
om 01;50 is ze na 20 min. persen geboren laatste 2 uurtjes waren een ramp moest pers weeen weg zuchten.
wou de eerste 2 wkn ook nooit eenkind er bij maar daar denk ik nu al anders over (haha).

Hoe is jou bevalling geweest??

oh ja Sanne is ook ons 1e kindje

Nina

Terug
Bovenaan