hoi,
Finn draaide zich ook al om met precies 4 maand.
Ze houd het al best lang vol,soms al wel 10 min.,ze steunt goed op haar armen.
Inderdaad een fijn popje van jullie.
Zo zwaar was ze bij ons met 2weken.
Was ze ook heel klein met de geboorte dan?
Dat fruit en groente komt vazelf wel,bij Finn viel de groente gewoon nog niet lekker dus daar zijn we mee gestopt,en nu geven we 2x op een dag wat fruit.
Bij elkaar ong.100/125gr. Dus dat stelt nog niet zo veel voor.
Schema van de dag is ong.:
8.00 uit bed en een fles van 200c
9.30 fruit
10.00/12.00 slapen
12.00 fles 200cc
14.00/16.00 slapen
16.00 fles 200cc
17.30 fruit
18.00/19.00 slapen
19.30 papfles (200cc melk+3 eetl.rijstebloem)
maar soms gooit ze het schema ook wel eens helemaal om!!vinden wij iets minder leuk!
Mijn bevalling:
Het begon ong. om 9.00 's ochtends met een beetje buikpijn,heletijd maar naar de wc ,dus ik dacht krijg vast buikgriep ofzo!
maar daar dacht ik om 13.00 wel anders over,want toen ben ik eens even gaan timen en dacht he......er zit steeds ong. 5 minten tussen.
Maar zeer deed het niet.
Om half 3 vond ik het steeds minder leuk worden want toen werden de krampen toch wel iets sterker,heb de verloskundige maar gebeld om even te checken.
Die was er om 15.00 er constateerde 6 cm ,en om 16.00 8 cm waar ze snel even 10cm 'van maakte'.
Als je snapt wat ik bedoel! dus dat ging er rap!
ze brak de vliezen om te kijken of er in gepoept was,en inderdaad er was in gepoept!!
Dus naar het ziekenhuis........jammer maar helaas.
daar waren we om 17.30 en waren de persweeen inmiddels begonnen(in de auto!!)
Maar ik hield de persweeen tegen en dat mocht eigenlijk niet........maarja het deed zo f*cking zeer!!!
Na een uur had ik helemaal geen weeen meer,dus moest ik aan de oxitocine en toen was er geen houden meer aan,echt zo'n weeenstorm!!om de 10 sec. ofzo.
en om 19.27 was ze er!! 4385gr. , en niet 1 scheurtje!! (fiew) Ze kwam er met hoofd en 1 arm uit!!
Heb nadien wel veel last gehad van mijn bekkenbodem,kon de eerste 2 weken niet voelen of ik moet plassen of niet dus dat was echt niet leuk!!
Was ook geregeld te laat op de w.c.
moet gaan,