Wie ook eerste echo gehad van eerste kindje?

Hallo,
Ik heb afgelopen maandag de eerste echo gehad van ons eerste kindje.
Wat er door je heen gaat als je dat kloppende hartje ziet is echt onbeschrijflijk, niet normaal gewoon. Dan vergeet je spontaan even al je kwalen. 30 juni mogen we weer voor een echo, zoo leuk. Ik hou wel in mijn achterhoofd dat het mis kan gaan, maar ik geniet gewoon zo lang als het duurt (hopelijk nog 31 weken).
Groetjes

Hoi Hanneke
Ik heb afgelopen maandag mijn eerste echo gehad. Super he om het hartje te horen kloppen. Nu weet je in elk geval zeker dat er een kindje zit. Het geeft mij in ieder geval wat meer rust. 23 Juni hebben we de volgende echo.
Prettig weekend

Hoi,

gister hebben wij een termijnecho gehad omdat ik niet wist hoever ik was....volgens echo 5 weken en 5 dagen, volgens mijn berekening 6 weken en 2 dagen. Maar het goede nieuws is dat het hartje al wel klopte!

echt leuk....maarre...we zitten nog steeds in de risicotijd dus we houden rekening met alles, maar hopen uiteraard op het beste!

groetjes

hmm ik moet nog wachten tot 12 juni. Ja dat wilde ik zelf, want ik wil zeker weten een kloppend hartje kunnen zien....
Maarre nu vind ik het wel lang duren hoor, zeker omdat ik nog maar weinig kwaaltjes heb....
Ik ben echt aan het aftellen,

groetjes
Patricia mama van Bas*

Ik heb pas 24 juni mijn eerste echo. Ben al wel bij de verloskundige geweest om allemaal vragen te beantwoorden en heb bloed laten prikken. Vond het wel jammer dat er verder niks gebeurde, vooral als ik zie dat jullie al wel een echo hebben gehad of die eerder krijgen  dan ik. Maar ja, het zal wel zo horen hier... De verloskundige zei ook dat het met 11/12 weken veel leuker is om een echo te maken omdat je dan al veel meer ziet. Maar ik had toch graag al het hartje willen zien kloppen en willen zien dat het (tot nu toe) allemaal goed is. Ik vind het wel raar dat het overal anders is.
Ben wel blij voor jullie hoor! Heb in elk geval veel zin in 24 juni (schiet al op, haha).

Groetjes Karin

hoi Karin,
ik loop bij de gyn omdat ik een verhoogde kans op trombose heb. Daarbij heb ik in januari mijn zwangerschap af moeten breken, omdat mijn kindje niet levensvatbaar zou zijn. Nog een reden om door de gyn begeleid te worden.
Ik denk dat het anders is als je door de gyn begeleid wordt, dan heb je iedere afspraak een echo, dus ook al vroeg in je zwangerschap.

Voordeel van bij de VK lopen is dat zij persoonlijker zijn, zo is er overal een voordeel,

groetjes
patricia mama van Bas*

Hoi
Wij zijn met 6 weken en 5 dagen voor de 1e termijn echo geweest omdat ik niet precies wist hoe ver het was. Dat bleek dus 6 weken en 5 dagen.
En inderdaad we zagen het hartje kloppen, wat geweldig is dat!!!
12 juni weer voor een echo, zoveel zin in!!
Maar ook wel spannend hoor.

Hai,

Ik heb afgelopen woensdag (28ste) mijn eerste echo gehad. Ik was toen 6 weken en 4 dagen en het hartje klopte. Ik kreeg de echo zo vroeg omdat ik een verhoogd risico op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb.
Aankomende woensdag heb ik weer een echo. Dit omdat de vorige zwangerschap erg dramatisch is verlopen en de schrik er heel erg in zit. (tweeling waarvan 1 doorgeboren kindje). Gelukkig zijn ze in het ziekenhuis erg lief en begripvol. Als ik dan soms hoor dat mensen een ziekenhuis onpersoonlijk vinden dan kan ik daar niet over meepraten.

gr.Ing

Terug
Bovenaan