Wie ook eerste echo gehad van eerste kindje?

Nee ik nog niet,maar het is idd erg fantastisch.
Ik moet vrijdag pas voor het eerst komen bij de vk! ben benieuwd.

en sommige ziekenhuizen althans hier in het noorden zijn wel onpersoonlijk,helaas!
Ik had weeen s nachts en ze wouden nieteens een strecher voor mijn man neerzetten na lang aandringen van mijn kant is dat wel gebeurd,verder geen ervaring ermee!

gr nice

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag samen met mijn vriend ook de eerste echo gehad. We zijn vandaag precies 7 weken en 1 dag zwanger. We hebben een duidelijk zichtbaar hartje zien kloppen, en ik moet zeggen dat is toch wel onbeschrijflijk mooi. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad vandaar een vervroegde echo. 17 juni is de nieuwe afspraak bij de VK.

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Groetjes happy_happy

Hoi allemaal,

ik heb gisteren mijn eerste echo gehad met 8wk 5dagen. Wat was dat leuk om mee te maken zeg. 23 juni krijgen we de 2e echo en ik kan niet wachten tot het zover is. Wel leek ik op de echo een weekje minder ver, maar de verloskundige zei dat dat bij de volgende echo weer goed een week later kan zijn.

Groetjes poeh

een vraagje voor degene die met 7 of 8 weken een echo hebben gehad en het hartje hebben gehoord, was dat met een uitwendige echo??
Die heb ik volgende week en dan ben ik 8 weken, maar weet niet wat ik kan verwachten!!
spannend!!
groetjes, marieke

Hoi vliegirl

Ik heb een echo gehad met 6 weken, die was inwendig.
Is totaal niet pijnlijk of zo! Het is een beetje vreemd dat je met een bloot onderlijf op een stoel moet zitten bij een vreemde man in mijn geval.
Succes in ieder geval.
Geniet ervan!

Liefs Nienke

Ik heb met 8 weken en 3 dagen een echo gehad, dit was een uitwendige. Ze zei van tevoren wel, dat het mogelijk was dat het uitwendig nog niet zou gaan, maar het ging toch wel. Ik kan je al wel vertellen, zo'n kloppend hartje zien (en horen) is het mooiste wat er is en onbeschrijflijk.

Hallo,

Ik moet pas 20 juni voor het eerst naar de VK, daarna pas afspraak voor echo denk ik. Bij mijn eerste ook een termijnecho ghad, maar ze vinden het nu niet nodig. Dus wachten we geduldig af!!

Gr. Mia (6 wk 5 dagen)

hallo hallo

dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit.
we weten pas sinds dinsdag de 10 juni dat ik in verwachting ben.
en ik ben al 10 weken!!!! kei leuk een wondertje. ik ben namelijk al
twee keer ongesteld geweest. volgens de gyn gebeurt dat bij sommige vrouwen.
mijn collega heeft  het ook gehad,ging allemaal prima.maar wat een kadootje
om met de echo een hartje tezien kloppen.
ik heb denk ik al 50 keer naar het fototje gekeken,zo onwerkelijk.
maar achteraf weet ik nu wel waarom ik zo moe ben,maar goed verder nergens last van
dus niets te klagen

doei allemaal

Terug
Bovenaan