Wie ook erg onzeker? Ander gevoel dan vorige zwangerschap?

Hallo dames,

Zijn er hier dames zwanger van een 2e of 3e, die zich toch wel anders voelen dan de eerste zwangerschap? Bij mn vorige zwangerschap kon ik haast geen bh aan, zo'n pijn deden mn borsten....en nu? Af en toe een paar steekjes........Wordt er wel een beetje onzeker van....
Verder ben ik met vlagen misselijk (en toen de hele dag), maar ik ben wel heel erg moe.

Wie herkent dit ook wel?

Ik maak me toch wel een beetje druk, of het wel goed zit.

Misschien moet ik maar niet gaan vergelijken, ze zeggen natuurlijk wel: iedere zwangerschap is anders.

Groetjes, Kitty

Hey Kitty,

Ik lees met je mee..... Ik schreef het je net al... ik heb het ook.

Ben erg benieuwd naar de ervaringen van andere mama's met meerere kids...

(enne natuurlijk hoe zijn jullie hiermee om gegaan!!)

Groetjes,

Mama30

Hoi. Erg herkenbaar,ik had er ook al een topic over geopend (zie: beseffen jullie het al?)
Ik heb het nu ook echt helemaal anders.Ik merk eingenlijk niks.
Het is ook nooit goed hè!
Zijn we misselijk is het niet fijn en nu gaan we weer twijfelen!
Maar ik zie hier wel dat iedereen een beetje onzeker is,dat geeft wel een gerust gevoel.

Groetjes Mikkie.

Hey meiden,

Ik ben zwanger van mn derde en ik ben ook soms ongerust maar dat heeft met mn leeftijd te maken. Ben al 38 en dan is het toch een beetje anders vind ik.

Voor de rest kan ik mededelen dat ik nog nooit misselijk ben geweest. Ook niet in mn vorige zwangerschappen. Ben wel erg moe maar dat hoort  er bij, mn borsten doen een beetje zeer maar niet al te erg. Verder merk ik er ook weinig van.  Ik zou me niet druk maken als je wel misselijk was bij je eerste en niet bij je tweede of derde. Wees maar blij dat je het niet bent juist.

Gewoon genieten van je zwangerschap. Groetjes van Petra

Ja, heel herkenbaar! Ik was veel misselijker dan ik nu ben bij mijn 1e zwangerschap en had veel meer last van mijn borsten. Ik heb nu ook het idee dat ik meer last heb van een vervelend gevoel in mijn onderbuik, menstruatie-achtig gevoel. Maar dat schijnt ook normaal te zijn. Wel ben ik ook doodop 's avonds.

Het maakt mij dus ook wel onzeker. Maar vanochtend kon ik echt niet tegen de poepluier van ons zoontje. Dus dat is dan weer wel een "goed" teken. Toen was ik dus wel goed misselijk. En ik merk dat ik alles weer veel beter ruik.  En dan denk ik weer : Zie je wel, het zit wel goed.

Groetjes,
Leeuwtje

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal me er bij neerleggen, dat ik zo weinig voel. Blijf nog wel wat onzeker, maar dat is wel normaal denk ik.

Liefs, Kitty

hoi kitty!!!!!!!!!!!!

lilian hier!!! hahah kikke he dat we nu tegelijk zwanger zijn!!! t is toch ongelofelijk he!!!
ik kan t BIJNA!! hahah niet geloven!! maar morgenvroeg doe ik nog ff een clearbleu test met zwanger/ niet zwanger   maar ik had al een streepje dus komt goed !! weet ik zeker!!
waar moet ik zijn met schrijven .
waar ben jij en mama30?...hier of is er nog iets anders...hihi
hoor je wel xxlilian

ps is de buikpijn al minder?   en morgen trouwens toch een "fijne"dag!! maak er een mooie dag van samen met je man ,danny en zijn broertje of zusje!!!

oooh en nog ff antwoord op je vraagG!!!

ik had bij storm en daan ook de eerste 6 weken NERGENS last van..en toen kwam t   8 weken misselijk en daarna 2 weken jeuk!!! en toen  werd  t rustig/normaal...en toen een paar weken later werden mijn schatjes geboren..!!!!...........
maar nu heb ik ook nergens   last van.....juist dat ik geen   ongie krampen   heb   is waarom ik dacht zwanger te zijn.....!!! maar ik verwacht rond week 7 a 8 wel weer misselijk te worden hahahha laat maar komen hoor....
mijn zusje heeft de hele zwangerschap NERGENS last van gehad...dus er zijn ook mensen die nergens last van hebben.........

GENIET GENIET GENIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOE IK OOK PROBEREN!!
XXXX
LIL

Terug
Bovenaan