Wie ook erg onzeker? Ander gevoel dan vorige zwangerschap?

Bij mij is het juist omgekeerd. De eerste zwangerschap had ik de eerste maanden eigenlijk nergens last van en nu voel ik me slap, super misselijk, heb ik voortdurend het gevoel dat ik flauw ga vallen. Om eerlijk te zijn, vond ik het de vorige keer toch prettiger. Dus probeer van je makkelijke begin te genieten.

Hoi Hoi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap eigenlijk nergens last van gehad, maar nu ben ik misselijk (gaat nog wel hoor), moe en slap. Ook af en toe mestruatie-achtige buikpijn. Tja en dan de onzekerheid......

Ach ja zwanger he!

Groetjes Lia

Hè gelukkig, ik ben niet de enige! Ik voel dit keer ook vrijwel niets. Ik ben wel af en toe verschrikkelijk moe, maar iedereen heeft griep en is verkouden, en dan denk ik al snel dat het daardoor wel zal komen.... hahahaha. Nou ja, gelukkig deze week een echo, hopelijk wordt het dan wat reëler!

Groetjes allemaal!
Tess

ik had ook bij mn eerste de eerste 2 maanden nergens last van en werd toen pas met 7/8 weken misselijk en verder nog niks eigenlijk.mn borsten heb ik 9 maanden lang niet gevoeld.
en nu ben ik al onderhand vanaf de innesteling misselijk,gevoelige en grotere borsten,gevoelige buik die al groeit,met de nodige steekjes en krampjes.mn man en ik zeiden al;is het dit keer vast een meid.
maar zoals al gezegd:het zegt niks.echt niks.niet over het geslacht,maar ook niet over goed of niet goed.niet teveel stressen.lekker genieten.

Terug
Bovenaan