Wie ook hiervoor MK gehad?

Hai meiden,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Esther 28 jr. zwanger van de eerste.
Voordat ik zwanger werd heb ik in januari een miskraam gehad.
Ik merk aan mezelf dat ik nu nog minder blij an zijn dan de vorige keer, wil eerst zekerheid. Ik heb afgelopen maandag een echo gehad en alle was goed, het hartje klopte zelfs al, maar toch heb ik zoiets van: Nog maar even de volgende echo weer afwachten over 2 weken...

Ben benieuwd hoe jullie erin staan op dit moment...
Ik ben nu ong. 7 en halve week zwanger.....

xx Es

Hoi Esther,

Ik heb precies hetzelfde.
In maart een missed abortion gehad met 11 weken en met 12 weken curretage.
Nu al  3 echo"s gehad waarvan ook het hartje al klopte, maar ook mijn   angsten oveheersen de blijdschap.
Mag gelukkig 9 juni alweer terug komen.
En hopelijk mogen we snel gaan genieten...

PS even een ander vraagje: hoe heb je jezelf toegevoegd in dat jan. schema?
Ik probeer er iedereen tussen te krijgen, maar het lukt niet.
Zou jij misschien even kunnen kijken? Of uitleggen hoe ik het kan doen?

Gr Wanda

Hoihoi,
Ook ik heb hiervoor een missed abortion gehad. Ben gecurreteerd bij 10 weken. Ook ik kan nog niet echt blijdschap voelen, ben voornamelijk erg bang bij alles en iedereen. Ik heb nog helemaal geen echo gehad. Ik ben namelijk 5 weken en 5   dagen. Als ik 6 weken ben dan bel ik rond om de hele medische molen in werking te zetten. En hopelijk krijg ik dan zo snel mogelijk een echo.

Groetjes Barca

Hallo,

In februari heb ik een miskraam gehad,nu ben ik 8 weken zwanger,heb bij 7 weken een echo gehad en alles zag er goed uit,nu moetik 11 juni weer voor een echo.
Intotaal is dit mijn 16de zwangerschap en ik heb 8 kinderen.

groetjes caro

@Caro: Pfffffff, al 8 kindjes!!!! Dat zal een gezellige drukte zijn bij jullie in huis!! hahaha
Wanneer ben je van plan te stoppen?? Jij bent dan waarschijnlijk altijd maar zwanger of niet???

@Wanda: Wij zitten in hetzelfde schuitje, voel hetzelfde als jij, wel blij, maar toch ook onzeker... Ik  heb iedereen proberen toe te voegen. Als je op de regel klikt met de rechtermuisknop  dan kun je onder  of boven die regel een  nieuwe toevoegen, probeer maar eens.....

xx Es  

hoi hoi,
ik heb helaas ook al een miskraam gehad. En daarbij bij mijn volgende zwangerschap mijn kindje met 23,5 week op moeten geven omdat hij niet levensvatbaar zou zijn. Helaas weet ik dus maar al te goed dat zwanger worden pas de 1e stap is. Hopenlijk gaat het deze keer wel goed, en wordt ik over zo'n 34 weken mama van een levensvatbaar kindje.....

groetjes
Patricia mama van Bas*

Hai,

Herkenbaar hoor. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een mk gehad. Vervolgens duurde het 2 jaar voordat het weer lukte om zwanger te worden.(ivf) Ik bleek zwanger van een eeneiige tweeling waarvan we helaas halverwege de zwangerschap 1 meiske op hebben moeten geven. Nu ben ik dus ruim 7 weken zwanger voor de 3e keer. Het is eng en eigenlijk blijft dat het ook. Als je een mk hebt gehad besef je dat het niet zo vanzelfsprekend is. Ik heb ervaren dat je toch wel kan gaan genieten maar dat dit even wat langer duurt en dat je altijd voorzichtig blijft. Geef het even de tijd het komt vanzelf goed.

gr.Ing

Terug
Bovenaan