Wie ook hiervoor MK gehad?

hoi hoi,
ik kreeg mijn 1e mk met 5w5d en die dag ben ik nu voorbij. Dat is wel fijn moet ik zeggen, al geeft het natuurlijk geen enkele zekerheid dat het nu goed zal blijven gaan. Vrije dagen zijn op zich fijn, maar je bent je ook bewuster van alle pijntjes in je buik en dat zijn er dan nogal veel. Dus heb best spannende dagen achter de rug. Lang leve de darmen die opzij gaan voor de baarmoeder.
Een zorgeloze zwangerschap zal ik toch nooit meer krijgen. Misschien dat ik iets geruster zal zijn na een goede 20-weken echo, maar helemaal onbezorgd zal ik niet worden.

groetjes
Patricia mama van Bas*

Hoi meiden,

Ik heb vorig jaar november een miskraam gehad en dat is een hele ervaring. Ik ben nu precies 7 weken en 1 dag zwanger. Ik heb vorige week een echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien. We zijn natuurlijk super blij, maar ik wil zo spoedig mogelijk weer op controle om te zien dat het nog steeds goed is. We hebben volgende week dinsdag weer een echo en ik kan niet wachten tot het zover is. Ik ben super blij, maar tegelijkertijd heel erg bang dat het mis gaat. Ik zeg de hele tijd tegen mezelf als het zo moet zijn dan is dat zo. Maar ik weet nog goed dat ik vorig jaar november ontroostbaar was. We blijven positief en op naar volgende week dinsdag.

groetjes happy_happy

Terug
Bovenaan