Wie ook in april voor het eggie?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ben benieuwd wie van jullie er in april ook 'echt' voor gaan! Mn man en ik wel, vind het nu al super-spannend.

Ongi: 6 april. Met een cyclus van 27 dagen is mn ei rond 19 april en mn NOD 2 mei!

Slepen we elkaar door deze spannende maanden heen?

Ukkie 26

Dag ukkie!! Ik ben el en mijn vriend en ik willen vanaf april ook voor het eggie gaan... Spannend he? Ik kan nu al niet meer aan iets anders denken. Mijn ongie is 11 april en mijn nod dan 9 april. Mijn ei weet ik niet precies, heb het idee dat het bij mij eerder is, maar weet t niet zeker. Welke berekening hou jij hier voor aan? Ik ben vanaf januari van de pil af en jij als ik vragen mag? Leuk dat we zo samen afkunnen wachten, ik hou je op de hoogte, liefs el

Dag ukkie,
Bij deze even mijn cyclus banner, misschien kun jij er ook een  maken op babybrabbel.nl dan kunnen we elkaars cyclus makkelijk in de gaten houden e kijken wie in welke dag zit. groetjes el  

Hoi Ei82!

Wij zijn ook in januari gestopt met de pil. Wilden eerst in maart voor het eggie gaan, maar i.v.m. onze geplande zomervakantie (naar USA in augustus) toch maar besloten een maandje later te beginnen (je weet nooit...STEL dat het in 1x keer raak is...).

Hier mijn banner (hoop dat ie lukt)

Ukkie26

Oja, en mn ei bereken ik via Babybrabbel, dan naar "interactief", dan naar datumcalculator. Daar kun je je laatste paar cuclussen invullen, en hoppa! Hij rekent je ei uit en je meest vruchtbare periode...Handig.

Het blijft natuurlijk wel een schatting he, het menselijk lichaam is niet in een computer te stoppen, maar het is in ieder geval een indicatie.

Ukkie26

Dag ukkie, nou heb net mijn "status" bekeken, weer helemaal op de hoogte... Ik ben alleen niet van plan er nu al echt iets mee te doen(althans dat wil ik proberen, de data's zitten toch in je hoofd...) Een beetje romantiek en liefde vindt ik ook nog wel gezellig!!! Ik hou je op de hoogte, liefs ellen

Dag ukkie, alles goed? Ook zo van het weer genoten vandaag?
Ik liep vanavond na het sporten na huis en toen dacht ik; misschien loop ik hier volgend jaar rond deze tijd wel met de kinderwagen rond... Wat kan een mens fantaseren he? Heb jij dat nu ook, dat je niet kunt wachten tot het "mag..." spreek je wel weer, liefs

Goedemorgen El82.
Alles prima hier. Erg lekker weer inderdaad. Gisteren niet van kunnen genieten: gewerkt van kwart voor 8 tot kwart over 5, toen nog ruim een uur reizen...mens moet wat voor de kost.

Heb vandaag een vrije dag (nouja, vrij: ben aan het afstuderen, ga vandaag maar weer 'ns een poging wagen voor mijn scriptie).

En dat fantaseren: dat ken ik wel. Afgelopen week had ik een verjaardag, en dan ga je denken: misschien zit ik hier volgend jaar wel met een uk op mn arm...

Ik kan dus ook niet wachten! Moet mezelf steeds zeggen dat het zeker niet in 1 x raak hoeft te zijn...maar je blijft hopen!

Geniet van het mooie weer.

Ukkie26

Terug
Bovenaan