Wie ook in april voor het eggie?

Dag ukkie,
Leuk je weer te "spreken". Grappig toch, dat je je vriendinnen niets kunt vertellen over waar je nu mee bezig bent en dat je het verhaal wel bij een " wild vreemde" kwijt kunt... Ik ben wel blij dat ik op deze forum mijn verhaal kwijt kan en dat ik hier "lotgenoten" tref. Je zit toch met allerlei vragen en hier kun   je met alles terecht!! Fijn hoor. Ook grappig dat we beide nu al graag willen "beginnen" maar dat we beide zo onze redenen hebben om het toch nog maar 1 maandje uit te stellen... Ik vind dat uitstellen steeds moeilijker worden, vooral als ik die verhalen van de andere meiden lees. Sommige zijn er al 13 maanden mee bezig en dan denk ik "ach zullen we dan maar vast beginnen, het zal toch wel niet meteen raak zijn, maar ja, als het wel zo is...." Ik hoop dat ik straks niet te veel met de feiten bezig ben; wanneer ei, wanneer vruchtbare dagen, wanneer "moeten" we klussen enz. Ik merk bij mijzelf dat ik al druk aan het rekenen ben...

Ik las trouwens dat je nog met een studie bezig was, welke volg je dan en wanneer ben je hier mee klaar? Ik vind het wel lastig om te kijken , wat vertel je wel en wat niet. Ik heb namelijk al gezien dat een aantal meiden elkaar "herkent" hebben. Ik zou het toch niet leuk vinden dat kennissen mij hier op het forum treffen... Mijn zus heeft mijn foliumzuur al gevonden en dat vind ik al erg genoeg!! (bij toeval; ik had foliumzuur in huis gehaald en bedacht hier een goede opberg plaats voor ivm onze schoonmaakster, nu kwam ze 's avonds onverwachts langs en had het al zien liggen, zij weet dus al dat we bezig zijn.... Echt niet tof!!!)
Maar ja, de kans dat je hier herkent wordt is natuurlijk wel erg klein. Zo ik ga me nu omkleden, uit eten met mijn collega's. Fijne avond en groetjes aan je man, liefs el

Hoi El82,

inderdaad, grappig dat je met 'vreemden' meer bespreekt dan met vrienden/vriendinnen. Ik heb niemand uit mijn omgeving verteld dat we binnenkort gaan proberen zwanger te raken. Ik twijfel nog of ik het 1 goede vriendin zal vertellen...

Enne...uitstellen is lastig, maar mn ei van maart is vorige week geweest, dus voor mij is het nu eigenlijk geen uitstellen meer! De eerstvolgende mogelijkheid gaan we ervoor! Voelt goed, moet ik je zeggen. En verder probeer ik ook niet te veel met de data (wanneer ei, wanneer NOD) bezig te zijn, maar onbewust...het is toch handig te weten wanneer je zou moeten testen...hihi.

Ik studeer fiscaal recht en werk daarnaast 40 uur per week. Druk dus! Hopelijk is mn studie voor de zomer klaar (daar mik ik wel op). En jij? Werk/studie?

Als je dit leest na je etentje: was het gezellig?

Succes met wachten en tot 'horens',

Ukkie26

Terug
Bovenaan