wie ook in de wachtweek van ivf?

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,

Ben al lang niet meer op dit forum geweest, maar nu heb ik toch echt jullie steun een beetje nodig. Afgelopen maanden geprobeerd om wat afstand te nemen van dit forum, maar dat is niet altijd gemakkelijk.
Vandaag de terugplaatsing gehad van onze 3-de ivf poging. Twee emmy's zijn teruggeplaatst. Een spannende tijd breekt aan.
Inmiddels zijn we bijna 4 jaar bezig (7iui's en 3 ivf) om onze grote kinderwens te laten vervullen van ons eerste kindje.

Wie zitten er ook op het wachtbankje, zodat we de komende weken elkaar wat gezelschap kunnen houden?

Liefs Indy

Hoi lieve Indy,

Ik wil je  even laten weten dat ik aan je denk en heel hard voor je gaat  de komende 2 wkn.

Ik hoop toch zo dat je grootste wens nu eindelijk eens een keer in vervulling mag gaan.

Ik hou het forum goed in de gaten de komende wkn.

Met mij gaat het prima. Ben vandaag uitgerekend maar nog geen baby die plannen heeft om eruit te komen.

Heel veel sterkte met die moeilijke zware wachtwkn.

van Kruimel ( 40 wkn )

He kruimel,
Wat leuk om van je te horen. Lief dat je even op mijn berichtje hebt gereageerd. Moeilijk hé, om dit forum los te laten, ook al ben je zwanger. Ik wist dat je binnenkort was uitgeteld en was al stiekem (doe ik normaal nooit omdat het toch wel pijnlijk is) op het zwanger forum aan het neuzen of er nieuws van je is.
ik zou het echt wel leuk vinden als je even liet horen hoe het allemaal verlopen is, de hele bevalling, of het een jongen of meisje is en zijn/haar naam. En alle details hahahaha Ik zou het echt niet pijnlijk vinden hoor. Ik hoop gewoon dat ik je snel zal opvolgen.

Jij ook veel sterkte of succes de komende weken-dagen.

Heel veel liefs Indy

Hoi Indy,
Oo, wat spannend weer!! Ik duim ook heel hard voor jullie dat het dit keer lukken mag.
Is alles goed gegaan, ik ben toch wel benieuwd hoeveel follikels je had hoe de punctie is verlopen. Ik ga dit weekend weer beginnen met spuiten. Wij beginnen dus ook aan onze derde poging.Nu eerst wachten totdat ik ongi word.
Laat je nog wat horen hoe het met je gaat.
Groetjes Denise

Hé Indy,

Welcome back
Wow twee emmys teruggeplaatst en nu dus wachten.. pfffffffff
Logisch dat je wel wat support kunt gebruiken, nou die ga je hier weer volop krijgen hoor. Ik zit wel niet op hetzelfde bankje maar wel 1 die begint met een I, nl. die van IUI. En aangezien ik nog niet van plan ben om eraf geknikkerd te worden, zitten we samen in elk geval 1 week op een bankie.
Nou meid, heel veel succes met wachten en laten we toch hopen dat ons lange wachten deze ronde beloond gaat worden.

Liefs Scorpy

Hé Indy,

Lieve Scorpy en Denise,
Bedankt voor jullie "support"
Scorpy: voor jullie dus nog een spannende week in het vooruitzicht. Hoeveelste iui is het? Echt wel spannend. De eerste week gaat nog wel, maar de 2-de is een verschrikking. Ik duim voor je mee.
Denise: poeh jij ook al je derde ivf poging. Iedere poging is weer zo spannend en ook weer zo verschillend. Ook nu weer: had in totaal 23 follikels. Daarvan hadden er 13 een eitje en daarvan zijn er weer 10 bevrucht. Helaas is onze kwaliteit emmy's nooit goed genoeg geweest dat ze konden worden ingevroren. Bij beide pogingen hadden we 2 emmy's teruggeplaatst, zonder gewenst resultaat. Maar we hoeven ook geen emmy's in de vriezer! We gaan er gewoon van uit dat het dit keer hartstikke raak is!!!!!!!!Succes met spuiten van het weekend! Hopelijk hebben we allen goed nieuws dit jaar.

Liefs Indy

Hoi Indy,

Je loopt een stuk voor op mij.
Ik heb morgen de punctie, nr. 4 wordt dit...

Is de punctie goed gegaan bij je. en hoeveel eitjes hebben ze gevonden.

2 eitjes teruggeplaats, dus het wordt zeker weer een spannende tijd.
Na hoeveel dagen hebben ze teruggeplaats..2 of 3

Ik ken het gevoel van het forum ´verlaten` maar het blijft toch altijd lastig.

Ik wens je heeeel veel succes..en hoop dat het helemaal gaat lukken!

groetjes

Hoi lieve Indy,

Ik ben al tijden ook niet meer op het forum geweest, maar vind toch dat ik even op je berichtje moet reageren.
Wij gaan ergens in november starten met onze 3e poging, voor ons komt er ook weer een spannende tijd aan. Maar ik wil je toch even laten weten dat ik keihard voor je ga duimen. Ik hoop echt dat deze poging jullie alle geluk van de wereld gaat brengen!

Heel veel liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan