wie ook in de wachtweek van ivf?

he ibbeltje,
wat fijn om ook weer wat van jou te horen. Ik verwachtte eigenlijk dat ook jij in oktober was begonnen. Had stiekem gehoopt dat we (weer eens) samen op het wachtbankje zouden zitten. Pf...een spannende tijd breekt voor ons beide dus. Zo'n laatste poging, is toch op emotioneel gebied wat heftiger vind ik zelf. Ervaar jij dat ook zo? Ondanks dat (als het niet gaat lukken) we toch nog 2 pogingen zelf willen betalen. Maar.....liever niet hoor en hopen we gewoon dat nu toch echt: 3x scheepsrecht is.

Liefs Indy en ook voor jullie alvast veel sterkte.

Lieve Indy en de andere meiden

Indy ik zal ontzettend hard voor je duimen dat het goed gaat deze keer, wordt wel eens tijd voor jullie. Ik kom je niet gezelschaphouden, wij gaan in november voor de volgende ivf poging, na onze vakantie.
Bijna 4 jaar is lang hè, wij zijn ruim 4 jaar bezig en vinden het ook wel eens tijd worden dat alles eens goed gaat komen.
Sterkte met het wachten

Liefs

Lydia

Hoi Indy,

Het was eerst ook de planning hoor om in oktober te gaan beginnen. Maar we hebben we toch voor gekozen om nog een maandje te wachten. Ik werd er heel onrustig van bij het idee dat we over 2 weken al zouden starten, het voelde niet goed! Aangezien ik nu toch meer op mijn gevoel af wil gaan, hebben we bewust deze keuze gemaakt. Ik wil eventueel per januari nog kunnen overstappen naar Unive. Die vergoedt namelijk in het zwaarste aanvullende pakket 5 pogingen. Hopelijk hebben we die helemaal niet nodig, maar het geeft wel een geruststellend gevoel dat die mogelijkheid er nog is.
Ik moet over een week terug naar de gyn. om het schema door te spreken. Ik krijg bij deze poging een totaal ander schema met andere hormonen. Dan zal ook de definitieve startdatum vastgesteld gaan worden denk ik.
Maar meid, ook al zit ik niet naast je op het wachtbankje ik denk aan je en leef intens met je mee. Als je ergens mee zit of lekker wilt kletsen dan ben ik er voor je hoor!

Dikke kus, Ibbeltje

Hai lieve Lydia en Ibbeltje,

Lydia: jullie gaan dus in november weer starten met jullie poging. Want ook jullie hebben een heftige voorgeschiedenis hé? 4jaar is ontzettend lang en zeer zeker lang genoeg vind ik. We hopen gauw voor ons allen dat we dit jaar nog goed nieuws hebben. Geniet maar eerst lekker van jullie vakantie. Wij zijn in augustus/september nog weggeweest en daarna gelijk begonnen aan de poging..maar het heeft ons in ieder geval heel goed gedaan. Hopelijk is dat bij jullie ook het geval.

Ibbeltje: Bedankt voor je ontzettend lieve woordjes. Echt! Wat knap dat je op je gevoel bent afgegaan en daardoor de keuze hebt gemaakt om toch nog een maand te wachten. Heel herkenbaar is dat hoor. Ook ik zag dit keer heeeeeeeeel erg op om te starten aan deze nieuwe poging. De eerste spuit dacht ik nog...doe ik hier wel goed aan? Maar toen deze er eenmaal in zat ben ik er ook voor de volle 100% voor gegaan en ik heb er geen spijt van. Echt niet! Ik heb ook al nagedacht over Univé, maar ik las ook vaker op internet dat zij nu wel (afgelopen jaar dus niet) informeren naar de medische voorgeschiedenis van hun klanten en tja....dan denk ik niet dat zij ons nog zullen aannemen. Maar ik ga er gewoon van uit dat het dit keer hartstikke raak is. Al tik ik deze zin overtuigender dan dat ik mezelf geloof hahaha Ook al ben je niet meer zo vaak hier...wil je me dan toch een beetje op de hoogte houden bij jullie volgende poging? Ik wil er ook voor jou zijn en je een peptalk geven als je die nodig hebt. We zijn gelijk begonnen aan onze 1ste poging ivf en nu maken we deze ook samen POSITIEF af. Goed?

Fijn weekend allemaal! Liefs indy

Hallo lieve Indy,

ook hier wil ik jullie nog eens heel veel succes wensen de komende 1,5 week! Ik heb zo'n bewondering voor jullie. Hopelijk heb je de dag na Milan zijn verjaardag goed nieuws, dat zou pas echt een  geweldig (verjaardags)cadeau zijn!

Hele dikke knuffel en een smakkerd, chiet

He scorpy,

Hoe gaat het met je? Je mag toch deze week testen? Hopelijk heb je goed nieuws voor ons. Ik duim gewoon door hoor!!!!!!!!!

Ik heb inmiddels ook bijna een week erop zitten van onze 3-de ivf. En vandaag kreeg ik een brief met de mededeling dat we in emmy in de vriezer hebben. Joepy! ben zo blij...dit hebben we bij andere pogingen niet gehad en dit is toch weer een extra kans.

Lieve meiden die ook op het bankje zitten: succes en ik denk aan jullie

Liefs Indy

Terug
Bovenaan