Okke zit nu ruim een maand in de grote stoel, maar hij kon al met 5 maanden zelfstandig zitten, dus toen hij naar de grote stoel ging zat hij al bijna 3 maanden vier rechtop. Hij past ook niet meer echt goed in de MC. Hij is al 77 cm (dochtertje van mijn vriendin is net zo lang en ze is al 14 maanden ... )
Okke vindt de grote stoel ook veeeeeeel leuker! Hij vond de MC op het laatst vreselijk. Zolang hij lag te slapen ging het prima, maar zodra meneer wakker werd was het huilen, huilen, huilen....
Dus hij is helemaal happy in z'n grote stoel! Pepijn zit ook nog in zo'n autostoel, dus ze zitten nu steeds om de hoek kiekeboe te spelen. Dan doet bijvoorbeeld Okke zijn koppie naar voren en roept "UHUHUH" en dan zegt Pepijn KIEKEBOE en dan liggen ze met z'n tweetjes helemaal in een deuk. Zo lief!
Ik vind een buggy niet handiger hoor! Ik had zo'n McLaren. Dat ding was zwaar onhandig met in- en uitklappen. De Bugaboo was veel makkelijker, gewoon klik en klak en klaar. En de Zapp is wat dat betreft ook hemels.
Weet je wat handig is? Als ze lopen!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan kunnen ze gewoon staan! Joepie!
Pepijn neem ik zo aan de hand mee, super! Maar ja, ik moest zo nodig een tweede...dus nu moet ik weer alles meeslepen...
Ok loopt nu wel heel snel langs de tafel en heel af en toe raapt hij alle moed bij elkaar om over te steken van tafel naar bank en terug. Dus het lopen zal waarschijnlijk rond de 1e verjaardag wel lukken!
Geef Kev een dikke knuf van me!
Liefs Kora
PS wanneer begin je op je nieuwe job?