Wie ook in een grote autostoel?

Hallo meiden,

Kevin zit zit sinds gister in de grote autostoel. En hij vind het geweldig!!!! Lekker rond kijken, veel ruimte  en ik kan hem ook in de gaten houden. Geen idee of het goed is voor hem. Interesseerd mij ook niet, want ik hem mijn gevoel gevolgd. Hij vond het zo vreselijkn in de maxi cosi, elke keer flinke huilpartij als hij in dat ding moet.

Ik moet wel wennen, dat in en uit tillen. Ook al was de MC *piep* zwaar, soms was het erg handig. Zoals even op de grond neerzetten om iets te pakken, of op mijn quinny klikken. Nu moet ik steeds de hele wagen meenemen. Word tijd voor een buggy!!!

Mijn kindje wordt al groot....

Liefs, Loekie.

Leuk zeg!!

Hier zit Sarah (20-06-2006) nog niet in de grote autostoel. Ze is dan al wel 73cm en 9665 gram, maar zelfstandig zitten kan ze nog niet. Tis ook wel erg zwaar zo'n maxi-cosi maar ja.. meestal zet ik die al in de auto en daarna til ik Sarah er in. Ik wil het liefst nog zo lang mogelijk wachten, tenminste tot ze een tijd zelfstandig kan zitten.
De maxi-cosi vind ze dan wel helemaal niks en ze zit er krapjes in, maar vind het toch veiliger..

Gr Monique

Hoi Loekie,

Danae zit al een tijdje in de vervolgstoel. Wel in de ligstand. Dat schijnt beter te zijn. Maar ook zij vind het geweldig. Ze krijgt tenminste mee wat er in (en om)  de auto gebeurd.
Kan Kevin al los zitten? Ja toch? Danae in ieder geval wel. Ik zet haar dan ook rustig even op de grond als ik nog wat moet pakken. Verder hadden wij natuurlijk al een buggy van Thom. Die gebruik ik al 3  maanden. Eerst nog in ligstand, inmiddels gewoon in de zitstand. Neemt tenminste niet zoveel ruimte in beslag in de auto. Maar de gewone wandelwagen gaat wel mee als we uitgebreid gaan shoppen of wandelen. Dat zit toch beter voor langere tijd.
Ja, onze kleintjes worden groot!

Groetjes, Cathy

Okke zit nu ruim een maand in de grote stoel, maar hij kon al met 5 maanden zelfstandig zitten, dus toen hij naar de grote stoel ging zat hij al bijna 3 maanden vier rechtop. Hij past ook niet meer echt goed in de MC. Hij is al 77 cm (dochtertje van mijn vriendin is net zo lang en ze is al 14 maanden ... )

Okke vindt de grote stoel ook veeeeeeel leuker! Hij vond de MC op het laatst vreselijk. Zolang hij lag te slapen ging het prima, maar zodra meneer wakker werd was het huilen, huilen, huilen....

Dus hij is helemaal happy in z'n grote stoel! Pepijn zit ook nog in zo'n autostoel, dus ze zitten nu steeds om de hoek kiekeboe te spelen. Dan doet bijvoorbeeld Okke zijn koppie naar voren en roept "UHUHUH" en dan zegt Pepijn KIEKEBOE en dan liggen ze met z'n tweetjes helemaal in een deuk. Zo lief!

Ik vind een buggy niet handiger hoor! Ik had zo'n McLaren. Dat ding was zwaar onhandig met in- en uitklappen. De Bugaboo was veel makkelijker, gewoon klik en klak en klaar. En de Zapp is wat dat betreft ook hemels.

Weet je wat handig is? Als ze lopen!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan kunnen ze gewoon staan! Joepie!

Pepijn neem ik zo aan de hand mee, super! Maar ja, ik moest zo nodig een tweede...dus nu moet ik weer alles meeslepen...

Ok loopt nu wel heel snel langs de tafel en heel af en toe raapt hij alle moed bij elkaar om over te steken van tafel naar bank en terug. Dus het lopen zal waarschijnlijk rond de 1e verjaardag wel lukken!

Geef Kev een dikke knuf van me!

Liefs Kora

PS wanneer begin je op je nieuwe job?

Hai!

Tjee wat goed zeg en wat worden ze allemaal groot!!!
Resa zit nog steeds in de maxi cosi, wordt wel steeds zwaarder, maar ze is nog niet zo lang en past er nog goed in. Ze kan ook nog niet helemaal zelfstandig zitten, dus ik wacht nog even.

Wel hebben we van het weekend haar even in de kinderstoel gezet ( de oude waar ik zelf ooit in heb gezeten en die we ook voor Kyra hebben gebruikt) Zo leuk! Mijn man heeft er van karton nog een soort verkleinertje in gezet ( geen gezicht!!) Ze vond het geweldig!!!! Maar ze kan nog niet te lang, alleen met eten doen we het...omdat ze nog niet zelfstandig kan zitten.

Ook de buggy nog maar even niet, maar ik denk dat het niet meer heel lang gaat duren!

Gr Audry

Hallo,

Roel zit sinds vorige week in een autostoel. Hij ziet veel meer en vind het prettiger. Op zich paste hij nog wel in de maxi-cosi. Hij is zwaarder dan 9 kilo maar kan nog niet zelfstandig zitten. De autostoel kan in 3 standen maar ik ben er wel achter dat hij het liefste rechtop zit om alles goed in de gaten te houden.

Groeten pinklady

Hi,

Hier gebruiken we nog de MC. Maar zit na te denken om over te stappen. Lijkt me veel makkelijker.
Hij kan zitten, gewicht is goed en leeftijd donderdag ook. Maar hij past qua lengte nog in MC.
Over  2 weekjes moet ik anderhalf uur met hem rijden heen en dan weer terug. Wat zal ik doen, juist MC of juist de grote stoel???
Groetjes

Simon (04-06-2006) zit nu 'between seats'.
In de auto van mijn vriend staat de grote stoel. Daar zit ie nu sinds 3 weken in, vindt hij geweldig.
In mijn auto gebruik ik nog de MC, maar dat duurt niet lang meer.
We twijfelen nog of we een extra grote stoel kopen of heen-en-weer blijven sjouwen.

Hoe doen jullie dat?

Terug
Bovenaan