Wie ook in een grote autostoel?

Daniëlle zit sinds een tijdje al in de autostoel, haar in de  maxi cosi plaatsen had veel weg van een michelinmannetje in een minicooper plaasten...
tja die winterjassen ook hahaha

We hebben 2 auto's en hebben in elke auto een stoel staan...
het oversjouwen lijkt ons niks, 2 keer per week moet ze naar oma en dan moet Farnco haar ophalen, we hebben via kennisen een 2de bij kunnen kopen voor 20 euro dus....
ook oma heeft een eigen stoel in de auto voor haar en haar neefje, erg makkelijk als je met zn allen weg wilt en zus lief geen auto heeft en dus ook geen autostoel hihi

Groetjes Veronique mv Daniëlle

quote: junimama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2007 10:05:00'));

Hi,

Hier gebruiken we nog de MC. Maar zit na te denken om over te stappen. Lijkt me veel makkelijker.
Hij kan zitten, gewicht is goed en leeftijd donderdag ook. Maar hij past qua lengte nog in MC.
Over  2 weekjes moet ik anderhalf uur met hem rijden heen en dan weer terug. Wat zal ik doen, juist MC of juist de grote stoel???
Groetjes

Hoi Junimama,

Als je denkt dat hij nu aan toe is, zou ik hem alvast laten wennen in de grote stoel. Kevin vind het geweldig, maar je baby kan het natuurlijk (in eerste instantie) niks vinden. Kevin kan ook zelfstandig zitten. Ik merk zodra hij in de MC zit, steeds overeind probeert te komen. Dat vind ik eng, zeker als ik aan het rijden ben. Met de grote stoel hoeft hij niet steeds te doen, omdat hij voldoende kan zien.

Als je hem nu laat wennen, vind hij over 2 weken misschien geweldig! En anders kun je altijd je MC meenemen voor de zekerheid. Dan kan je hem afwisselen. Als ik naar mezelf kijk: 1.5 uur lang, achterste voren zitten, en nauwelijks bewegings ruimte. Zou ik GEK worden, hahaha....

Succes en laat ons weten of het de grote stoel of MC is geworden! Fijne rit....

Liefs, Loekie

quote: Simonsmama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2007 20:29:38'));

Simon (04-06-2006) zit nu 'between seats'.
In de auto van mijn vriend staat de grote stoel. Daar zit ie nu sinds 3 weken in, vindt hij geweldig.
In mijn auto gebruik ik nog de MC, maar dat duurt niet lang meer.
We twijfelen nog of we een extra grote stoel kopen of heen-en-weer blijven sjouwen.

Hoe doen jullie dat?

Hoi,

Kevin gaat altijd met mijn auto mee. Maar we zitten nu ook te denken om een 2e stoel te kopen. Wij hebben onze MC priori gekocht via babymax voor 95 euro (nieuw). Mooie prijs.Maar je kunt iid ook 2e hands kopen. Want je moet je voorstellen, je sjouwt niet een paar maanden. Maar misschien wel jaren......... En later kun je dat ding altijd weer verkopen op MP.

Succes.

Liefs, Loekie

Lieuwe kan al 2 maanden zelfstandig zitten maar weegt nu misschien net 8 kg (9 maanden en 5 dagen oud). Hij zit nog steeds in de MC omdat hij daar eigenlijk nog goed in past. Het is wel bijna niet te tillen en hij vind het niet echt superleuk maar wil eigenlijk wel dat hij nog iets zwaarder is voordat hij de 'grote stoel' ingaat. Ik denk dat hij de stoel wel veel leuker gaat vinden..

Groetjes
Merel

Terug
Bovenaan