quote: junimama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2007 10:05:00&apos
);
Hi,
Hier gebruiken we nog de MC. Maar zit na te denken om over te stappen. Lijkt me veel makkelijker.
Hij kan zitten, gewicht is goed en leeftijd donderdag ook. Maar hij past qua lengte nog in MC.
Over 2 weekjes moet ik anderhalf uur met hem rijden heen en dan weer terug. Wat zal ik doen, juist MC of juist de grote stoel???
Groetjes
Hoi Junimama,
Als je denkt dat hij nu aan toe is, zou ik hem alvast laten wennen in de grote stoel. Kevin vind het geweldig, maar je baby kan het natuurlijk (in eerste instantie) niks vinden. Kevin kan ook zelfstandig zitten. Ik merk zodra hij in de MC zit, steeds overeind probeert te komen. Dat vind ik eng, zeker als ik aan het rijden ben. Met de grote stoel hoeft hij niet steeds te doen, omdat hij voldoende kan zien.
Als je hem nu laat wennen, vind hij over 2 weken misschien geweldig! En anders kun je altijd je MC meenemen voor de zekerheid. Dan kan je hem afwisselen. Als ik naar mezelf kijk: 1.5 uur lang, achterste voren zitten, en nauwelijks bewegings ruimte. Zou ik GEK worden, hahaha....
Succes en laat ons weten of het de grote stoel of MC is geworden! Fijne rit....
Liefs, Loekie