Wie ook in Februari 2009 uitgerekend????

hoi Claudiaatje,

Hoe gaat het nu? Misselijk, moe? ik heb het allemaal! Heb sinds vandaag ook gevoelige borsten. Wanneer heb je je eerste echo? Dit wordt (als het goed gaat) mijn eerste!
woensdag 9 juli heb ik mijn eerste echo! kan niet wachten! Krijg je dan gelijk een foto mee of is dat pas later? vandaag precies 5 weken zwanger.

geniet ervan!

Hi ladies,
het is van mij ook mijn eerste kindje, was afgelopen woensdag precies 5 weken en heb op 8 juli mijn eerste echo. Ook zo vroeg omdat ik de vorige keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Ik ben in april daaraan geopereerd (eileider eruit) en ben gelukkig heel snel weer zwanger geworden. Ben nu ook echt lang niet zo blij en onbevangen als de eerste keer. Hoop dat de echo zal uitwijzen dat alles goed is en dat het hartje klopt! Vind het echt superspannend!! Leuk dat jullie precies even ver zijn.
Groeten, Y

Hoi Meiden!!!

Ik ben rond de 8 weken. Weet het ook niet precies......Beetje onregelmatige menstruatie gehad en heel korte cycli.
Ik moet 8 juli naar de verloskundige en weet eigenlijk niet of ik dan meteen een echo krijg of dat ik daar later nog een afspraak voor moet maken. Ik denk zelf dat ik 4 februari ben uitgerekend.
Ik ben ook heel benieuwd naar de echo. Ik heb een vergrote kans op een tweeling dus dat is al spannend en ik wil zo graag het hartje horen, toch een beetje bevestiging of alles wel goed gaat!

Liefs Miranda

hai...

ik ben nu 5wkn 2dgn zwanger van de 2e.
Ben 27 februari uitgerekend!

leuk om eens te lezen hoe het met andere zwangere gaat in de zelfde uitgerekende maand!!

Channa mv Dyary (23-07-07)

Hoi Ingrid03,

Om eerlijk te zijn ga ik morgen pas de huisarts bellen om te vertellen dat ik weer zwanger ben en daarna de verloskundige om me ook daar weer te melden.
Dus..wanneer ik een echo heb? ik weet niet.
En ja, je krijgt ook bij een eerste echo al fotootjes mee. Spannend he? Vooral bij de eerste? dan is echt alles nieuw...leuk hoor!
Geniet er maar van.
Ik ben niet echt misselijk maar wel af en toe een duizelig gevoel bij het opstaan of zomaar ineens. Verder ontzettend moe, ik kan de hele dag wel dutten en gespannen borsten en nu al een buikje!!! Erg hoor, bij Maud (mijn eerste kindje) kon ik tot 25 weken mijn gewone broeken nog aan dat gaat me nu niet lukken vrees ik!
Doordat Maud nu ook nog rondloopt kan ik niet altijd toegeven aan mijn vermoeidheid maar ga wel wat vroeger naar bed.

Wel heerlijk,,,weer zwanger..en maar 2 jaar leeftijdverschil...

Groetjes Claudiaatje

Hoi claudiaatje,

Zo dat gaat zeker snel dat je nu al je broeken strak zitten. Mooie leeftijds verschil 2 jaar tussen de kinderen. Wil je straks weten wat het geslacht is? ik twijfel nog of ik het wel wil weten.  Ik ben ook heel erg moe en heb ook gevoelige borsten. gelukkig is dat maar alleen de eerste 3 maanden.

geniet ervan!

groetjes ingrid

Hoi channa mv Dayary,

Ik ben precies 1 dag eerder uitgerekend.. leuk he?
als nog gefeliciteerd! en geniet ervan! wordt dit je eerste of heb je al kinderen?
blijf je ook op dit forum?

groetjes ingrid  

hoi hoi hoi meiden..
wat grappig.
ik had deze topic geopend en eigenlijk niet meer zoveel gekeken.
zat meer op zwangerforumfebruari09.
ook erg leuk en gezellig.
maar keek ik nog eens bij zwanger zijn en zag ik dat er veel nieuwe meiden zich hier hadden gemeld! leuk hoor!
Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Ik heb nu ff niet zoveel tijd, maar kom snel bij lezen.
want zag dat er hier ook meerderen zijn die een mk hebben gehad..
dus allemaal ook erg in spanning.
begrijpelijk hoor
ik zit er nu ook weer tegenaan. die periode zeg maar dat t de vorige keer mis ging
dus vind t even heel spannend...
Ben nu ruim 6weekjes en vorige maand ging het met 7weken mis.
heb nu wel veel beter gevoel er over, heeeeel erg moe, misselijk soms dus heb er vertrouwen in
21juli voor de echo!!!
Meiden spreek jullie snel weer.
liefs mij

Terug
Bovenaan