wie ook in ziekenhuis bevallen ?? medische of eigen keuze ?

Hoihoi!

Wat vervelend dat je een hoge bloeddruk hebt! Ik moet ok in het zh bevallen omdat ik in week 7 ben geopereerd. Je hebt in principe aangegeven bij je kraamzorg dat je thuis bevalt dus je kan ze wel opbellen dat dat in elk geval niet doorgaat.

Succes verder!

Ester

Hoi

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen. Ik ben draagster van het GBS bacterie die bacterie kan zodra mijn vliezen breken de baby infecteren en die kan er bloedvergiftiging van krijgen of een hersenvliesontsteking. heleboel vrouwen weten niet dat ze draagster zijn hiervan maar bij mij is het per toeval op mijn 21e ontdekt dus als ik in het ziekenhuis beval aan het infuus met antibiotica dan is er niks aan de hand en gelukkig wist ik het voordat onze dochter 6 jaar geleden werd geboren. nu ben ik wonder boven wonder zwanger van onze tweede dus ik weet al dat we richting ziekenhuis gaan. ben nu 25 weken en gelukkig kan de bacterie geen kwaad tijdens de zwangerschap dus ik hoef me nog geen zorgen te maken als de kleine is geboren moeten we nog twee dagen blijven.

gr. linda

Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen, omdat Maaike in het vruchtwater had gepoept. Volgens de verloskundige was het verstandig om de kraamzorg wel te laten weten dat ik in het ziekenhuis was opgenomen, omdat de baby binnen afzienbare tijd geboren zou moeten worden. Zo kunnen ze alvast rekening houden met de planning.

Uiteindelijk werd het bij mij niet vorderende weeen, wee-opwekkers en een ontsluiting die bleef steken op 9 cm, helaas een keizersnee en kwam ik pas 5 dagen later thuis. Mijn man heeft toen de dag na de bevalling (ben op vrijdagavond bevallen) gebeld dat ik maandag thuis zou komen en toen is er iemand op stand-by gezet. Bij ontslag uit het ziekenhuis opnieuw gebeld en een uur later stond ze op de stoep!

Succes!
Groetjes,

Nathalie, trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Hoi

Ik ben bij de 1e ook in het ziekenhuis bevallen ivm hoge bloeddruk. Is mij prima bevallen. Omdat ik verder geen klachten had kwam de arts assistent maar af en toe kijken. Voor de rest een hele aardige verpleegkundige. Na de bevalling mocht familie er direct bijen mochten we nog even op de vrloskamer blijven. Daarna met 3 andere meiden op een kamer die ook een kindje hadden gekregen. Ik heb helemaal niet het gevoel gehad dat ikom medische redenen in een ziekenhuis lag. Natuurlijk is het jammer dat je niet thuis kan blijven, maar het valt echt reuze mee in het ziekenhuis omdat een geboorte, itt een ziekte, natuurlijk een blijde gebeurtenis is. Het is nu even de knop omzetten, maar achteraf zal je zien dat het allemaal reuze meevalt.
Oh ja, tijdens de bevalling boeide het mij echt niet meer wie er aan het bed stond!
Ben nu zwanger van de 2e en zal wrs ook weer in het ziekenhuis bevallen ivm bloeddruk, maar kijk er niet tegenop.
Succes met je bevalling!

Groetjes

Noortje

Terug
Bovenaan