wie ook in ziekenhuis bevallen ?? medische of eigen keuze ?

hallo,

Nou vandaag dus weer naar de gyn geweest. was onderdruk weer 100 dus aan de ctg en bloedonderzoek gehad. maar das allemaal goed en met de baby ook niks aande hand,.
de gyn vond me weer wat opgezetter van het vocht, dus wil me niet te lang laten lopen zo.

inwendig onderzoek gehad en al 1 cm ontsluiting. vrijdag weer terug op controle. wie weet beval ik van het weekend dus. We wachten even af en we zien wel wat er op me af komt. Wat ik eruit begreep gaan ze vrijdag kijken of ik inleidbaar ben ofzo, snapte het niet echt. ze had het over breken van de vliezen dat ging nu nog niet.

hou jullie op de hoogte hoor.

xxx bambi
38 + 3 wk

hallo.hallo.

nee nog geen baby voor bambi. en voor zover ik het heb begrepen gaan ze het niet zomaar halen, gelukkig !!!
me bloeddruk was vandaag  140/95 dus weer ietsje lager als woensdag verder voel ik me niet erger als woesdag dus geen reden om in te grijpen. even vanmiddag me urineuitslag opvragen maar verwacht daar ook geen enge dinge van .
maandag weer terug komen, maar volgende de gyn gaan we niet inleiden met de deze klachten alleen als het erger word kwa bloeddruk of urineresultaten. oke das mooi, hij houd me goed in de gaten 2/3 x per week maar heeft ook dat het liever uitzichzelf komt.

volgend hem zit ik nog te dicht. het koppie staat nog niet helemaal en met een centimeter kan ie niks. of zoals ie het zo leuk bracht. Ik kan  niet hameren op een eikendeur hahaha. Nee als ie nu zou inleiden dan heb ik kans dat het op een keizersnee uitloopt en dat wil ie niet. dus vandaar.

ben best opgelucht en vind dat het kindje nu lekker komen mag hahah, hoop dat het van het weekend goed op gang komt, want vanacht en zelfs nu flink gedoe van binnen. soms is de kleine erg druk en dan weer mega harde buiken. maar niet echt het idee een wee te ontdekken.

xxx bambi

Terug
Bovenaan