wie ook last van slapeloze nachten?

Sinds dit weekend heb ik weer last van slapeloze nachten. Ik had daar in mijn vorige zwangerschappen ook veel last van, maar tot nu toe sliep ik als een roosje. Het inslapen is niet het punt, ik ben 's avonds juist erg moe, en slaap vaak al om 22 uur, maar na een paar uur word ik dan wakker, en kom niet meer in slaap. Na een tijdje woelen ga ik dan maar naar beneden, en een beetje tv kijken (reuze interessant om 3 uur 's nachts...) en computeren. Om een uur of 4, half vijf ga ik dan weer in bed liggen en slaap nog wel een paar uur, maar door de week moet ik om 6.15 uur op! Ik ben nu dus aan het werk, en ben gebroken... Hoop dat ik dit nog 4 weken volhoud (dan begint mijn verlof). wie heeft hier ook last van?

Groetjes, Yvette
(vandaag 31 weken, joepie!)

hoi,
heb geen last van lang wakker liggen, maar ik wordt wel 10x wakker per nacht! ik heb gelukkig het voordeel dat ik smorgens vaak uit kan slapen omdat ik onregelmatig werk, dus voor mij is het niet erg. En wij liggen er vaak al om 21.00 uur in, mijn man moet er vaak om 5.00 uur uit dus die trekt het ook niet als we later naar bed gaan...

sterkte iig!! het is vreselijk om wakker te liggen... ik heb het gelukkig niet vaak maar het is echt niet leuk.. je kan niet eens ff lekker tegen iemand praten ofzo... bah!

Hoi,

Ik herken jou probleem inderdaad ook 's avonds val ik om van vermoeidheid en ga ik lekker optijd naar bed, maar als ik rond een uurtje of 4 wakker word omdat ik naar de wc moet kan ik ook niet meer slapen en lig ik te staren naar het plafond heel frustrerend probeer toch vaak weer te gaan slapen meestal val ik dan na een uurtje of 2 weer in slaap en dan gaat de wekker om 07.15 en dan ben ik helemaal verrot!!

Heel irritant en vermoeiend kijk dan al zo heel erg uit naar mijn zwangerschapsverlof nog 7 weken te gaan!

Hopenlijk gaat dit weer over,maar ben er bang voor want die buik die groeit natuurlijk ook gewoon door dat maakt het ook niet makkelijker!

Groetjes Nyrée mama van Devon en ...

heel herkenbaar!hier alleen omdat ik zoveel droom en omdat ik echt zovaak moet plassen,grrrr...
heel irritant,vooral omdat er een klein mannetje om 6 uur aan ons bed staat die zegt dat het licht is en dat hij een boterham wil:(

groetjes nienke

jezelf omdraaien in bed is ook zoiets geks.. ik voel me dan net een koe ofzo...  normaal draai ik altijd in één ruk via mn buik om en slaap ik gelijk weer verder of ik doe het in mn slaap, en nu moet dat in etappes via mn rug... dus dat gaat dus echt niet in mn slaap...

Ik ook precies hetzelfde echt dramatisch, met mijn vorige zwangerschap had ik dit inderdaad ook.
Vannacht ook dan ga ik van ellende om de rest van het huis lekker te laten slapen maar naar beneden een half uurtje tv kijken met een beker melk en dan ga ik weer naar bed, vaak val ik dan een uur voordat de wekker gaat in slaap, en als die dan gaat is het pas echt zwaar.......................

Ook heb ik veel last van krampen in mijn kuiten (hebben jullie dat ook???) en veel last van mijn maag, ik drink me rot in de maagspullen hahaha!!!!

Groetjes

Hoi,

Hier gelukkig niet iedere nacht, maar af en toe wel hoor, vooral als ik moet plassen rond 4 uur, dan kan ik daarna niet meer slapen. En naar beneden gaan kan ook niet daar we op de grond in de huiskamer liggen !

Kramp komt hier regelmatig voor, zo pijnlijk! En brandend maagzuur ook, kan een eigen Rennie fabriek beginnen!

Dus ik gaap nog even van achter mijn pc en ga nu echt aan het werk. Sterkte vandaag dames! Hier nog 4wk en 1 dag te gaan voor mijn verlof begint, dat is dus nog maar 14dg werken!!! Heerlijk!!

Groetjes Nanda

Hoi,

Ik slaap ook al zo beroerd vanaf het begin. In het begin lag ik ook een tijdje wakker en kon vreselijk piekeren. Nu wordt ik eigelijk elk uur wakker om mezelf als een walrus om te draaiën. Mijn bekken doen heel veel pijn en kan me niet draaiën zonder pijn, maar te lang in een houding doet ook pijn, dus word vanzelf steeds wakker.
Ik ben op het moment zo moe dat ik gelukkig wel weer snel in slaap val. Ik heb ook een periode gehad van heftige dromen. Ze waren niet perse eng maar wel heeeel echt en sinds kort ben ik ook bekend met kuitkramp, AAHHHHH
Dit heeft met een tekort aan een vit B te maken, weet zo ff niet welke en daar hebben zwangere vaker last van.
Ik grap weleens tegen mijn man dat ik na de bevalling in een hotel ga slapen met een slaappil en oordoppen en dan 24 uur niet uit bed kom. OOhhh weer heerlijk op mijn buik slapen, daar verlang ik naar, hihihihi

Evelien mv Dylan en 31 wk zwanger

Terug
Bovenaan