wie ook last van slapeloze nachten?

Hey hey,

nou bij mij valt dat wel mee eigenlijk wordt iets van 2, 3x per nacht wakker waarvan ik dus 1 of 2x naar de wc moet dus dat de baby echt op de blaas drukt, en 1x per nacht wel omdat mnr zo lekker druk is daar binnen dat ik gewoon wakker wordt geschopt. als ik wakker wordt geschopt duurt het ook wel wat langer voordat ik weer slaap dan als ik naar de wc moet. Dus hopen dat het zo lekker blijft want zo is het nog wel redelijk vol te houden!

Groetjes Claudia

Hoi

Op zich heb ik tot een week twee weken geleden goed geslapen. Wel 1 of twee keer eruit om naar de wc te moeten.
Draaien heeft veel pijn gedaan in bed maar gaat nu goed misschien omdat we niet meer zoveel doen in huis nu.

Laatste week twee weken veel wakker en zweten dat ik doe ben zeiknat ligt niet lekker en slaap erg onrustig.
Nu kan dit ook komen omdat mijn Opa donderdag 26 maart op mijn 30 verjaardag is overleden. en al tijdje ziek was.

Moet zeggen dat ik vanacht weer goed heb geslapen.

Groetjes Jenny

Oh zo herkenbaar allemaal. Ik ga ook lekker vroeg naar bed omdat ik zooo moe ben maar inderdaad, rond 4 uur moet ik plassen en dan kan ik niet meer slapen. Ik blijf meestal liggen maar zie dan steeds de minuten op de wekker lopen. Een tijdje geleden hielp een broodje en een kopje thee wel maar nu niet meer. Ik ga er volgende keer ook maar even uit. En inderdaad, s morgens net voor de wekker inslaap vallen of mn zoontje is opeens vroeg wakker Grrrrr

Kramp in mijn kuiten heb ik gelukkig niet meer (snel even afkloppen ), ik heb gehoord dat het helpt als je je benen wat hoger legt, op een kussen bijvoorbeeld.

Vorige week had ik ontzettende last van maagkrampen en maagzuur. Ik heb toen de huisarts gebeld en die zei dat Antagel goed helpt. Het is gewoon vrij te krijgen bij de apotheek. Bij mij helpt het erg goed.

Als ik te lang in dezelfde houding ligt gaan armen/handen slapen. Moet dus steeds een beetje draaien. Voel me ook een koe hoor, met die dikke buik, pff

Maar als ik nu weer om 4uur wakker word weet ik dat ik niet de enige ben die ligt te woelen, ik zal ik aan jullie denken , sterkte!

hé ja, dat heb ik ook, als ik te lang in dezelfe houding lig, dat ik slapende handen en armen krijg, super irritant! Op mijn linkerzij lig ik het lekkerst, maar zo kan je ook geen uren blijven liggen, dus ik hijs me af en toe op mijn andere zij (letterlijk, hihi). Soms lig ik even een half uurtje op mijn rug, maar dat vind ik niet lang prettig en dan krijg ik het benauwd.
Nou ja, even volhouden nog maar, maandag alweer 32 weken!
Sterkte dames, ook ik zal aan jullie denken als ik 's nachts wakker lig, dat helpt vast, hahaha...
groeten,Yvette

Terug
Bovenaan