wie ook na 20 weken echo?!

Heej babyboom,

Sorry voor mij late reactie. Ik wil je wel vertellen wat er gebeurd is, maar daar heb je nu even niks aan. Ik vertel het later wel eventjes.

Wat je schoonfamilie betreft, zoals je zelf ook al zei, lekker belangrijk op het moment. Maar ze kunnen het je wel lastig maken hoor, heb er inmiddels boordevol ervaringen mee. Zou zo een boek kunnen schrijven daarover.

Succes, ik ben benieuwd, laat even weten hoe het afloopt.

Gr.

hai Fenne

Oke je hoeft het niet te vertellen hoor!!!!!!!

Tja wat schoonfamilie betreft.... BAH maar ja je heb er helaas mee te maken en ik heb ook nog het probleem dat ik mijn ouders jong ben verloren dus heb weinig mensen waar ik mijn verhaal aan kwijt kan.....
Wel fijn (niet voor jou natuurlijk) om te lezen dat ik daar niet de enige in ben!

Je hoort het woensdag van me!!!!!!!!

Heej Babyboom

Ik wil het best vertellen, maar ik wil niemand ongerust maken. Als ze ook grote twijfels hebben hadden ze je wel laten onderzoeken. Iedergeval daar ga ik vanuit.

Gelukkig heb ik mijn beide ouders nog, en is maar een deel van de schoonfamilie vervelend (op z'n tijd, als er niet teveel contact is gaat het redelijk) Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou niet makkelijk is, nu je ouders er niet bij zijn. Op dit soort momenten heb je je schoonfamilie nodig, waar het helaas nu niet mee loopt.

Ik wens je deze week veel succes, op de eerste plaats met je baby en jou, en ook met je schoonfamilie.

Gr.

Vandaag hebben wij de 20wkn-echo gehad, alles wat  onze uk  betreft zag er goed uit. Geweldig om te zien dat het mini-mensje in buik zo goed groeit!!

Alleen kon de vk niet goed beoordelen hoeveel bloedvaten er in de navelstreng zitten, 2 of 3. Ze dacht maar 2. Dat is een natuurlijke variatie, maar  kan een "softmarker" zijn voor enkele syndroom-vormen, als je dan meerdere punten afwijkend hebt. Hebben wij niet, maar moet voor zekerheid voor echo naar academisch zh om het opnieuw te laten beoordelen. Vk benadrukte dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Doe ik ook niet echt, maar zal blij zijn als we de duidelijkheid hebben van t zh over hoe en wat. Pas als ze in zh ook maar 2 vaten zien, krijgen we meer uitleg.
We gaan van t goede uit!
Groetjes Mira

hallo allemaal

Nou wij zijn gister bij de gyn eweest en hij kon helemaal niks verdachts vinden!!!!!!!!
Een pak van ons hard en ga nu pas weer volop genieten.

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie medeleven en Mira ik zal voor je duimen dat bij jullie ook alles goed is.

Zo zie je maar weer het is en blijft een wonder als je een gezond kindje in handen krijgt!!!

groetjes Brenda

Terug
Bovenaan