Wie ook NOD dit weekend?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het was me aardig gelukt om de afgelopen minder met zwanger worden
bezig te zijn. Maar nu met mijn NOD in aantocht begint het toch aardig
te kriebelen. Voor de eerste keer meen ik mijn ovulatie gevoeld te
hebben (en precies op tijd geklust!) dus ik ben zeer benieuwd. Ik heb
verder nog geen symptomen dus ergens stel ik me ook wel in dat mijn
ongi gewoon komt.

Wie zit in het zelfde schuitje en heeft a.s. weekend zijn NOD en heeft zin de komende dagen elkaar op de hoogte te houden?

Ik hoop tot snel

Juup (derde kindje, ronde 10 of zo)

Hoi Juup.

Mijn NOD is 19 november, as zaterdag dus. Ik ga er maar vanuit dat het niets wordt deze ronde, dan zal het niet zo'n teleurstelling zijn (wie hou ik nu voor de gek? Teleurstelling is het toch wel). Dit is voor ons ronde 7. Voor het 2e kindje.
Met de ovulatietest gewerkt deze maand En op de juiste dagen geklust. Vorige maand ook die testen gebruikt, maar helaas, ziek zoontje die bij ons in bed sliep...
Net als jij heb ik mijn ovulatie ook gevoeld. Toch twijfel ik elke keer weer en vandaar het testen.
Duimen voor elkaar! En succes de komende dagen met wachten! Natuurlijk ook voor alle andere dames!
Groetjes Vetje

Hoi vetje,

Leuk dat je al zo snel reageert. Het is hier op het moment zo rustig op
het forum. Nou, ja ik mag niets zeggen want ik was zelf ook niet zo
actief de laatste tijd. Merk nu ook meteen waarom, wordt al weer meer
zenuwachtig nu ik dit onderwerp gestart heb. Het blijft toch spannend
zo voor je NOD, ieder toiletbezoek lichte stress want het zal toch niet
dat er al tekens van die rode duiveltjes zijn.

Ik heb wel last van misselijkheid, maar ik vermoed dat dit komt door de zak met schuimpjes die ik net heb leeggegeten. Bleh zit echt niet lekker in mijn maag.

Doei!

Juup

Hoi Juup,
Ik heb mijn Nod a.s zondag. Wij zijn al behoorlijke lange tijd bezig om zwanger te raken en nu afgelopen maand een medicijnen gehad.
Ik heb een pos ovulatietest gehad en op met behulp van een inwendige echo hebben ze kunnen zien dat ik een eisprong had. Ook op tijd geklust....
Maar ja, ik stel me ook maar in dat ik gewoon ongie wordt hoor.
Symptonen.....alleen opvallend veel afscheiding, opvliegers en vaak duizelig of lihct in m'n hoofd.
Maar dat kan natuurlijk ook met de medicijnen te maken hebben.
We zullen aan elkaar denken!
Liefs van Mariekje ( ronde ongv 24 eerste kindje )

Nou spannend hoor allemaal! Ik had me nog zo voorgenomen om niet 'mee te doen' wanneer er gevraagd werd wie er dit weekend zijn nod heeft. Maar kon het toch niet laten!
Net als Marieke heb ik behoorlijk veel afscheiding deze keer. En..vanmorgen wat misselijk. Maar dat kwam vast omdat ik vanmorgen een 'grote boodschap' moest want daarna was het over..
Ach, je lichaam geeft zoveel valse signalen af... Ik wacht wel af. Ga nu lekker weer 3 dagen werken dus genoeg afleiding.

Sterkte!

Hoi meiden,

Ik heb maandag mijn NOD, mag ik dan ook meedoen?
Ik heb ook al erge last van afscheiding, al een paar dagen.
Kan dit kwaad of niet?

Fijn te horen dat jullie ook allemaal zo stressen en erzoveel mee
bezig zijn.

Liefs, Go

Hoi allemaal,

Gezellig zijn we al met zijn viertjes. En we kijken niet op een dagje
hoor Go! Of die afscheiding ergens op duidt? Dat zijn allemaal van de
klachten die bij de een wijzen op een naderende ongi en bij een ander
op een zwangerschap. Tja, ik vrees dat we alleen maar kunnen afwachten.
Gelukkig had ik vandaag een druk dagje en had ik niet zoveel tijd om te
piekeren. Weer een dag dichter bij mijn NOD. Ik heb nog steeds geen
klachten die ik aan een zwangerschap zou kunnen toewijzen, helaas. Maar
ook nog geen licht bloedverlies zoals ik het bij mijn vorige
menstruaties wel had dus dat ik dan weer een goed teken. Niet waar!

Hoe is bij julie de status? Ik ben heel benieuwd.

Juup

Hallo meiden!!

Ik zag op eens jullie berichtjes. Ik heb morgen mijn NOD. Ik ben in ronde 9 en heb eigenlijk het vermoeden dat we op moeten voor ronde 10. Sinds twee maanden gebruiken we de ovulatietesten dus ik wist zeker dat we op de juiste momenten geklust hebben. Maar ik heb sinds 1 1/2 week een beetje pijn in mijn buik, net het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Ik word er een beetje wanhopig van. Maar heb natuurlijk ook nog een klein beetje hoop voor morgen. Ben niet meer zo veel op het forum want ik probeer een beetje afstand te nemen, maar dat lukt nog niet echt (vooral rond deze week).   Nou meiden we blijven duimen voor iedereen dat nu eens de rode duivels weg blijven!!! We houden elkaar op de hoogte.

Sterkte....grrrr...

Gr. Natalie

Terug
Bovenaan