Wie ook NOD dit weekend?

He Go,

Ik denk dat je niet helemaal goed gelezen hebt. Ik heb twee dagen NA
mijn NOD getest en dus niet ervoor. Mijn cyclus is tussen de 25 en 28
dagen maar ik ga dus voor mijn NOD altijd uit van 28 dagen.

Ik weet dat er vrouwen zijn die voor hun NOD al positief testen maar ik
ben hier zelf niet zo'n voorstander van. Dan kun je iedere maand wel
gaan testen en maak je jezelf lichtelijk gek is mijn idee. Zowieso heb
ik steeds samen met mijn man getest. En dat is met ochtendurine wat
lastig als hij moet werken (is hij om zes uur weg).

Succes met wachten

Juup

Ha meiden, zijn jullie nog te genieten, haha Ik wel want ik heb geen enkele illusie... not; ben niet voor niets bij dit clubje aangesloten...

Over vroeg testen; lees even bij leetje 1981 niet om je bang te maken maar uit zelfbescherming.

Ieder uur denk ik weer wat anders; het ene moment heel rationeel; zo van het is vrijwel onmogelijk dat ik zwanger ben... ik voel tenslotte ook niets wat daar op kan wijzen.
Maar het volgende moment heb ik een onwijze kramp (nog geen rode duivels te zien) die ik anders nooit heb en ga ik weer twijfelen want het is wel mogelijk alleen erg onwaarschijnlijk. Gek maak ik mijzelf!

Gelukkig heb ik jullie om tegen aan te zeuren het hele weekend.

Liefs en is er iemand die wel echte verschijnselen heeft... nieuw lijstje, haha?

Hoi meiden,

Juup, je hebt gelijk. Ik heb echt verkeerd gelezen. Volgens mij wilde ik het gewoon lezen dat je het ervoor gedaan hebt, dan kon ik daar hoop uit kweken. Ha Ha.
Enne Tourlouse, ik heb dat gevoel ook. Het ene uur voel ik me echt zwanger en het andere moment denk ik: waar ben ik mee bezig? Heb helemaal geen verschijnselen, alleen die kleine bloeding en de afscheiding daarna.
Wordt dus ook gek van mezelf.

Helaas kun je niet het hele weekend tegen mij aankletsen en zuren (wat natuurlijk altijd mag), maar ik kan alleen op internet op mijn werk. Dus niet in het weekend.
Hoop natuurlijk maandag wel het een en ander te lezen.
Hoop voor ons allemaal dat het positief uitvalt.

Meiden, misschien nog tot strakjes enne..........anders tot maandag!!

Liefs, Go

pff, nou meiden, het weekend breekt bijna aan.
Juup, je hebt nog geen symptonen. Had je dat bij je andere kids wel...
Ik hoor toch ook vaak  dat vrouwen pas symptonen krijgen na een pos zwangerschapstest. En dat ongesteldheidsklachten ook lijken op zwangerschaps symptonen. Kon je maar even naar binnen kijken he...
Ik heb vandaag ook een gevoelige onderbuik dat ik denk van: nee he, ik word toch nie weer ongesteld?
Zondag heb ik m'n NOD. We duimen voor elkaar en laten we elkaar op de hoogte houden meiden. Toi toi toi.
Liefs van Marieke

Ik kan me niet echt herinneren dat ik vroege symptomen had bij de
eerste twee. Bij de oudste had ik een innestelingsbloeding aangezien
voor mijn ongi en ging bij zeven weken zwangerschap het belletje pas
rinkelen dat ik zwanger zou kunnen zijn (toen:erg   moe (maar ook
net een andere baan), gevoelige borsten en tijdens het fitness een
hartslag die omhoog sprong. Dat vooral deed mij besluiten om te testen.
Het werd tijdens het sporten zwart voor mijn ogen en ik dacht als ik nu
niet zwanger ben moet ik zowieso naar een arts).

Bij de jongste heb ik het ook niet echt duidelijk meer hoe het was. Ik
'wist' wel meteen toen ik niet ongi werd op mijn NOD dat ik zwanger
was. Heb toen dus ook twee dagen na NOD positief getest. Maar inderdaad
ik denk dat wel of niet symptomen voor je NOD niet zoveel zegt. Het
uitblijven van je menstruatie des te meer dus laten we daar maar gewoon
op wachten.

en wachten

en wachten

en nog meer wachten.

Puf ik ben benieuwd wie van ons het eerst durft te testen. (en nee ik wil van niemand horen dat ze ongi zijn geworden)

Veel succes allemaal

Juup

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw en ik vind het zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met deze onzekerheid. Wij zijn bezig met de tweede ronde, dus we mogen niet klagen, maar toch.... Maandag is ook mijn NOD. Dus vandaar dat ik me maar even hierbij aansluit. Gisteren dacht ik dat ik ongesteld werd, maar het bleef bij wat bruine afscheiding. Ik had me er al bij neergelegd dat we voor de derde ronde zouden gaan. Maar vandaag weer helemaal niets. Dus ik wordt helemaal gek!!!!! Ik heb normaal een cyclus van rond de 28 dagen en gisteren was het dag 24. Ik weet het niet meer. Er is maar 1 oplossing en dat is afwachten!!!

Mir

#@!*/!#!!!! Helaas!!! Ik ben vannacht ongi geworden!!!!! Om gek van te worden! Op naar ronde 8. Ik wordt hier zo onzeker van! Zal het allemaal nog wel lukken? Of zal er nooit een 2e bij ons komen? Van mijn zoontje was ik met de 1e ronde al zwanger. Daarvoor een miskraam, maar dat was binnen 2 keer raak. En nu al ronde 8!   Ik weet ook wel dat het allemaal wat langer kan duren. Ben nu ook 3 jaar ouder dan toen en bijna 30. Maar mijn gevoel kan dat niet vatten. Wat kan je humeur ook verpest worden he? Nu 2 weken niets kunnen doen. Gatverdegatverdegadver!!!!!

Ik hoop voor jullie allemaal dat het wel raak is. Ik blijf natuurlijk even meelezen.
Ga nu maar even met mijn zoontje knuffelen. Dat geeft me wel weer troost. Besef ook heel goed dat ik heel blij moet wezen dat ik in ieder geval al 1 geweldig kindje heb..... maar dat maakt de hoop op een 2e niet minder klein.

Sterkte met wachten nog even!!!
Liefs Yvet

Terug
Bovenaan