Wie ook NOD rond 14 maart?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wie hebben ook net als ik  hun NOD rond 14 maart?
Wat voelen jullie, ik ben erg benieuwd.
Zelf kan ik er nog niets over zeggen, ik heb wel het gevoel dat in ongi moet worden, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook.Voor ons is het ronde 9 en jullie?
Ik hoor het graag.
Succes allemaal!

Evelise

hoi

Mijn NOD is de 16e.
Dit is ronde 4 van het eerste kindje.
Ik voel me nu erg belabberd, ik heb al meer dan een week erg slechte eetlust. Nu ook buikpijn en erg moe.
Dus ik heb er wel hoop op dat het raak is...
Maar je weet maar nooit, vorige maand dacht ik dat ook ...hihi...

Hoi,

Zelf heb ik 12 maart mijn NOD. Ik   moet heel veel plassen, zoveel dat het zelfs mijn man opvalt. MIjn borsten zijn behoorlijk gevoelig. Ik heb ook ongi buikpijn. Voor mij is het heel dubbel, voor mij kan het nog beide kanten op. Ergens geloof ik er in, maar aan de andere kant ben ik er ook echt van overtuigt dat ik ongi ga worden.

Woensdag pas testen, dus tot die tijd afwachten
Groetjes

hoi
ik heb mijn NOD 15 maart, ik voel sinds een paar dagen lichte steekjes bij me eierstokken, en s'avonds lichte steken in me rechte borst doet niet echt zeer, ook heb ik een opblazen gevoel vooral s'avonds dan moet die knoop toch echt los.
ook heb ik sinds 2 dagen meer afscheiding, kan heel slecht naar de wc.
een hele waslijst dus.

groetjes patricia

Hoi Patricia,

Spannend hé? Welke ronde zit jij? Is het je eerste kindje? Wat een vragen.
Ik zal voor je duimen.

Groetjes Evelise

He Patricia,

Wat betreft het feit dat je slecht naar de wc kan, bedoel je dan de grote boodschap? En kan dat ook een teken zijn een zwangerschap. Want dat heb ik namelijk de laatste week ook en eigenlijk kan ik altijd heel makkelijk. Ik wist wel dat je in je zwangerschap last kunt hebben van opstopping, maar ik dacht altijd dat dat pas heel ver in je zwangerschap voor komt.

Mocht het er inderdaad bij kunnen horen, dan heb ik er weer een teken bij....
Carina

hoi allemaal

Ik de 12e mijn nod , ik voel steekjes in mijn buik erg opgebalzen, pijnlijke ,borsten, mijn gewoonlijke kwaaltjes  maar goed misschien heb ik toch nog een kans want ik ben nog niet chagerijnig zoals gewoonlijk.
succes allemaal

groetjes Diane

hoi evelise

ja ik bedoel de grote boodschap, dacht dat ik vanmiddag heel wat had gedaan waren het gewoon  6 konijnkeuteltjes hahaha. ik zit nu in de 2e ronde voor 1e kindje
groetjes patricia

Terug
Bovenaan