Wie ook NOD rond 14 maart?

Hai
15 maart is mijn NOD dag, 1e ronde.
Samen met mijn vriendin probeer ik zwanger te worden door KID (kunstmatige inseminatie donorzaad). Het maakt het niet minder spannend  en ik ben benieuwd of er op dit forum meer vrouwen zijn die samen met hun vrouwelijke partner zwanger proberen te worden?

Groetjes
Jessica

ik heb ook   of de 25 of 16 mijn nod, ja ik weet niet zo goed hoe ik moet rekenen want ik heb een miskraam gehah en ben 16 feb gecuriteerd. dus ik ga maar van die datum uit. heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe dit zit. allemaal heel   veel succes.

Hallo meiden,

Mijn NOD is 18 maart.
7e ronde 2e kindje.
Spannend allemaal he?
Ook al ben ik al een keer zwanger geweest, toch denk je bij elk steekje "zou het een teken zijn?" Telkens toch weer teleurgesteld. Ik heb me voorgenomen om pas te gaan hopen als mijn NOD is aangebroken...
Bij mijn 1e zwangerschap had ik steeds het gevoel van "ja, NU is het gekomen (ongi geworden), maar steeds weer niks. Nu heb ik al vanaf een week vantevoren al dat gevoel en die hoop. Om gek van te worden!!!

Voor alle toekomstige broedmachines: HEEL VEEL SUCCES!!!

Groetjes,
Dyonne

Hallo allemaal!

Mijn NOD is 13 maart, ronde 3, 1e kindje. (Ik ga maar even van mijn langste  cyclus uit, 31 dgn, m'n  kortste was 23 dgn).
Heb vorige week wo/do/vrij  dagelijks een beetje oud bloed verloren. Heb nog steeds last van gevoelige borsten, en last van m'n buik. Net of wordt je ongi. Het zal mij benieuwen!!

Het wordt volgens mij voor velen weer een spannende week. Misschien deze week weer een grote hoeveelheid "HOERA-topics??"

Allemaal succes met afwachten, klussen etc.

Liefs, Blondie79

Ben vandaag ( 3 dagen te vroeg ) ongesteld geworden..Ik heb vorige week de hele week super gevoelige borsten gehad, maar voelde me gisteren ineens ontzettend PMS'erig. En toch ben ik teleurgesteld dat ik vandaag ongesteld werd. Voel me een beetje in de maling genomen door mijn lijf, omdat ik normaal altijd een heel regelmatige (27) cyclus heb en nu kennelijk te laat ben geweest met insemineren (mijn vriendin en ik willen zwanger worden dmv KID)..

Tegelijk vind ik dat ik niet moet piepen, het is mijn eerste poging en het eerste kindje en als ik lees hoelang sommige mensen al tussen hoop en vrezen leven in afwachting van de zoveelste NOD dag.

We gaan vandaag lekker veel chocola eten, vanavond een wijntje ( mag nu gewoon weer ) en dan over 2 weken met frisse moed weer aan de slag!

Jessica

Terug
Bovenaan