Wie ook NOD rond 15 oktober???????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Wie heeft er nog meer de NOD rond 15 oktober, en heeft zin om elkaar door de spannende tijd  heen te kletsen???

Ik ben zelf sinds deze ronde (6e) begonnen met de ovulatie testen van sensitest. Hoop dat het hiermee snel gaat lukken!

x suuz

Hoi suuzje,

Ik heb 13 oktober mn nod en ben deze maand ook aan het testen geweest met ovulatietests van sensitest. Ik heb volgens de ovutest afgelopen zondag mn ei gehad (of in ieder geval mn vruchtbaarste periode) Hopen dat het deze keer raak is.

Hoe oud ben jij? en heb je al kinderen? Ik ben 24 zijn gaan voor een eerste kindje. We zijn in juli getrouwd.

Groetjes Jen

hallo dames,

IK heb 11 okt mijn nod, dit is mijn tweede ronde na een mk in augustus.
Ik heb nog helemaal geen klachten dus denk niet dat het gelukt is deze keer.
Hebben jullie al wat klachten?
Wat duurt dat wachten toch altijd lang he?
Nou ik zal voor jullie duimen!!!

xx natascha

Hoi Suuz,

Ik weet niet zeker wanneer ik mijn nod deze maand heb, maar ik denk dat ik 1 en 2 oktober vruchtbaar was, dus dan zou ik op 15 oktober uitkomen.

Ik zit nu in mijn vierde ronde, voor een tweede kindje. Mijn zoontje is al vijf, dus een redelijk groot leeftijdsverschil. Eerder waren we er gewoon niet aan toe, we dachten eigenlijk heel lang dat we het bij een wilden houden!
Het is weer net zo spannend als voor een eerst, al kwijl ik niet bij iedere kinderwagen, dat had ik de eerste keer wel heel erg, haha!
Succes allemaal deze dagen (voor de zekerheid klus ik gewoon door, is ook geen straf)
En we houden elkaar op de hoogte van alle pijntjes en kwaaltjes he? Die komen toch meestal pas een week na je ei, als het innestelen is gebeurd?
Ik heb nu wel een beetje vage onderbuikpijn, heeft nog iemand dat?
Liefs Gwen.

Hoi Natascha, wat erg dat je een miskraam hebt gehad!
Was je al ver? Je zult bij een positieve test wel voorzichtig blij zijn he, sterkte er mee, en hopelijk lukt het snel om een gezonde zwangerschap te krijgen!

Jen, leuk om jou hier ook tegen te komen, al rust gevonden na je beslissing met je studie?

Nou, groetjes

Hoi gwen,

Ik ben met 11 weken gecurreteerd, het kindje was gestopt met 8 weken, dit kregen we op de 10 weken echo te zien, ik heb al een dochter van 2,5 jaar.
Die zeurende buikpijn heb ik ook steeds het lijkt een beetje op ongie pijn, heel irritant want ik weet niet of dit een goed of slecht teken is.
Ik heb vorige maand ook weer een positieve zw test gehad maar werd een paar dagen later toch ong. dus ik vind het allemaal erg spannend maar denk pas dat ik weer kan genieten als ik een pos test en een pos echo heb gehad.
Ik zal voor je duimen dat het bij jou snel lukt!

groetjes natascha

Hoi Gwen,

Het is heerlijk die rust. Werk nu nog 4 dagen in de week en de rest in mn atelier en vanaf half oktober hoef ik nog maar 3 dagen in de week te werken  zo rustig heb ik het nog nooit gehad.

Hoe is het intussen met jou?? Hoe lang is jou cyclus? ik heb denk ik mn ei zondag gehad. Toen was mn ovutest positief. Dus ik denk volgende week zaterdag mn NOD. Lopen we toch nog redelijk gelijk. Gezellig. Wordt weer samen aftellen.
Misschien dan toch nog gelijk naar het juni forum.

Groetjes Jen

Hoi, hoi,

Als ik deze ronde niet zwanger ben, dan ga ik ook maar es aan de ovulatiesticks.
Misschien dat dat wat helderheid geeft!
Ook ergens gelezen dat je ei helemaal niet perse in het midden zit van je cyclus, maar dat het wel gunstig is als je hem wat eerder hebt i.v.m. het aanmaken van progesteron na je bevruchting.
Volgens mij is mijn eitje in juli en september wel bevrucht geweest, maar gaat het telkens mis bij het innestelen.
Ik  had toen echt een zwanger gevoel, had een bloeding een week voor mijn nod, en  was ook doodmoe, slopend hoor als dat ieder keer zo is. Begin steeds na mijn ongie weer een beetje op te leven en dan heb ik weer net op tijd zin en energie om te klussen!
nou, succes maar weer en wacht ze.........
Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan