Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Hallo dames,
Mijn NOD valt rond 16 oktober.
Sinds deze maand proberen we voor een tweede te gaan.
Ik moet wel zeggen dat ik nu veel relaxter er in ga als bij de eerste.
Ik vind het erg leuk als het raak is, maar als dat niet het geval is, ook geen probleem.
Ik moet dan ook wel zeggen dat dit de eerste echte ronde is.
Vorige maand twijfelde ik nog, wel/niet nu al een tweede (onze eerste wordt 19 oktober 1 jaar).
We hebben in ieder gaval ons best gedaan. En verder zien we wel (ik val van verbazing van mijn stoel, ik die zo relaxed ben............., misschien een nieuwe kant van mezelf).
Succes met wachten allemaal!!

Liefs Bloem25

Dag dames,

Mijn NOD heb ik rond 16 oktober. 3e ronde voor de eerste kleine.... Ben erg benieuwd. Ma, di waren mijn vruchtbare dagen.. en ook wij hebben flink geklust en gaan nog even door....

Ik heb alleen nu ook zo'n raar onderbuik gevoel, net of mijn ongesteldheid eraan komt... Nog niet gehad dit gevoel... vreemd...misschien...???
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk aan het aftellen ben... Nog 6 dagen werken, dan vakantie... en dan is het ook 16 oktober..... Van mij mag het iets sneller gaan.

Dat gevoel in mijn buik vind ik verdacht of in iedergeval anders dan de vorige pogingen! Hou jullie op de hoogte!

Liefs en veel geluk allemaal!!

Hoi Mamabeertje,

Nou, dat klinkt heel herkenbaar jouw baarmoederkrampjes. Die heb ik nu dus ook, inderdaad soms net of mijn ongie er aan komt.(ook waarschijnlijk 1 en 2 okt. mijn ei gehad)
Zou het ??????
Weer spannend en weer twee hele lange weken afwachten!
We houden elkaar op de hoogte he?
xxx Gwen.

Hoi meiden,

Ik had een cyclus van 28 dagen, maar de laatste keer was het 26 dagen. Een klein verschil, maar goed nu weet ik dus niet hoe het deze maand zal verlopen. Ik schat dat mijn NOD rond 13 okt. zal zijn. Doordat ik een klein beetje van 'de leg' af ben, ben ik afgelopen maand begonnen met een ovulatietest van de apotheek. Uitgaande van mijn kortste cyclus ben ik op de 7e dag begonnen met testen. Na 7 testen was het nog steeds negatief. Ik had geen zin om een nieuwe test te kopen dus we klussen nog maar even door en dan zien we het wel of het gelukt is. Het wordt in ieder geval weer een spannende tijd.  

Gr. Angie  

he meiden

Nog geen positive test (ovulatie) te zien! hmmm hij zou toch nu wel zo ongeveer moeten komen. Nouja hij mag nog wel even wachten want mn mannetje komt pas vrijdag weer thuis (werkt in buitenland). Dus dan kunnen we gelijk aan de klus!!
Ik ben trouwens 22 en sinds maart getrouwd. Ik werk ook drie dagen in de week heerlijk!
Dan heb je nog lekker de tijd voor jezelf en om je huisje te doen. Ik werk op een kinerdagverblijf op de babygroep erg leuk!! En jullie?
Er komen wel spannende dagen aan zeg met al die krampjes enzo....spannend!!!! We moeten elkaar wel op de hoogte houden hoor!

Zal ik ff een NOD lijst maken?

x suuz

1        Oktober:

2        Oktober:

3        Oktober:

4        Oktober:

5        Oktober:

6        Oktober:

7        Oktober:

8        Oktober:      

9        Oktober:        

10    Oktober

11   Oktober:

12   Oktober:

13   Oktober:

14   Oktober:
15   Oktober: suuz, 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje

16   Oktober:

17   Oktober:

18   Oktober:

19   Oktober:

20   Oktober:

21   Oktober:  

22   Oktober:

23   Oktober:

24   Oktober:

25   Oktober:

26   Oktober:

27   Oktober:

28   Oktober:

29   Oktober:

30   Oktober:

31   Okober:

RD's
neutraal
 ZWANGER!!!!!

Altijd makelijk hoef je niet elke keer terug te lezen. Mijn geheugen is af en toe echt een zeef!!!

x suuz

1        Oktober:

2        Oktober:

3        Oktober:

4        Oktober:

5        Oktober:

6        Oktober:

7        Oktober:

8        Oktober:      

9        Oktober:        

10    Oktober

11   Oktober:natascha, 24 jaar 2e ronde na mk, 2e kindje