wie ook nog aan het wachten?

Onze maand is alweer voorbij!

Er zijn al veel kindjes geboren...maar hier helaas nog niks!
Dus word ik   nu een Maart mama.

Elle, fijn he dat wachten..NOT

Onze dochter kwam 11 dagen overtijd, dus had er al wel rekening mee gehouden, maar stiekum hoop je dat je niet alweer die datum passeerd! Maar helaas!

Ik was echt vergeten hoe erg die laatste dagen zijn als je eenmaal de 40 weken bereikt hebt.. het lijken wel maanden! Zo traag...

Vanmiddag weer voor controle bij de gyn, ben benieuwd!!

Iedereen die ook aan het wachten is: nog eventjes tanden knarsen en dan hebben wij ook ons kleintje!!

Groetjes Elise (normaal logde ik in met nijntje) mv Merel en ? (40.6)

Zouden we dan echt de allerlaatsten zijn? Vandaag ben ik precies 41 weken,  fijn hé... Ik verveel me ook een beetje, je kan niet veel meer en het huis is aan kant vanwege de nesteldrang haha dus ja, wat moet je nog doen? Gelukkig heb ik thuis en rondom huis veel dieren die me nog wat afleiding zorgen maar op een bepaald moment heb je het natuurlijk ook wel gehad.  Met de paarden kan ik toch al maanden niks meer  en de eenden krijgen zo langzamerhand een voedselvergiftiging Nou ja, er zit niks anders op dan maar gewoon te wachten op onze beurt...sterkte...liefs, Elle

succes meiden! er is er uiteindelijk nog nooit eentje blijven zitten...
(sorry.. echt een opmerking die je liever niet leest nu!)

ennuh. elle... mijn huis kan wel een poetsbeurt gebruiken!
liefs Carina

Hoi,

Nou hier zit er nog een te wachten hoor. Ik was eigenlijk 25 feb. uitgerekend maar later hebben ze dat aangepast naar 1 maart. Dus eigenlijk hoor ik hier niet helemaal meer  thuis. Ik ben nu 40 wk +  2 dagen. En inderdaad de laaste weken/dagen duren echt maanden voor mijn gevoel. Zeker aangezien in steeds heb gedacht dat ik eerder zou bevallen. Maar het kan dus nog erger als ik jullie berichtjes lees. Je weet eigenlijk van te voren dat het ook 42 weken kan worden maar stiekem hoop je dat dat niet zal gebeuren. Nou dames ik leef met jullie mee! Veel succes nog met de laatste loodjes en het kan nooit meer lang duren!

Groetjes Eefje

Hey,

Hier nog   een wachtende. Was 28 feb uitgeteld maar helaas das niet gelukt. Ook ik wordt een Maart mama.

Onze dochter kwam 3 weken tevroeg en ik had ruim 3 weken geleden alles al klaar. Want stel je voor dat deze ook te vroeg zou komen. Nou helaas dat geluk had ik deze keer niet.

Ik ben gister bij VLK geweest voor controle en de kleine heeft het waarschijnlijk prima naar zijn/haar zin want is zelfs nog niet ingedaald. Moet volgende week maandag weer terug komen.  
Hoe was de controle bij jou??

Sterkte met wachten

Hey meiden,

Ook ik ben overtijd gegaan. Weliswaar maar 2 dagen maar toch die magische datum voorbij gegaan en dat is ècht niet leuk, je stelt je toch min of meer in op die datum.
De dag voor onze zoon Milan is geboren had ik echt de indruk dat ons ventje 't allemaal wel goed vond en dat ik wel eens 2 weken overtijd kon gaan. En toch is ie dezelfde nacht nog geboren, na een supersnelle bevalling van iets meer dan 3 1/2 uur (van de eerste wee totdat hij geboren was).

Succes met de laatste loodjes en ik hoop dat jullie snel jullie kindjes in de armen kunnen sluiten!  

Nee, hij of zij zal niet blijven zitten hahahaha.

Nou, gister op controle geweest. De kleine ligt in ieder geval nog met het hoofd naar beneden alleen nogsteeds niet ingedaald!
De gyn had gekeken of er al wat onsluiting was want dan zou hij de vliezen willen breken en de bevalling zou dan eindelijk gaan beginnen....maar helaas; geen ontsluiting.
Hij denkt nu wel dat de kleine goed blijft liggen, want zo ligt ie gelukkig alweer 2 weken..
Dus...dinsdag de laatste controle en dan meteen een half uurtje aan de ctg om het hartje van de baby te controleren. En dan word ik waarschijnlijk die donderdag ingeleid!
In het ergste geval hoef ik dus maar te wachten tot volgende week donderdag!

Maar we hebben nog een week..dus ik hoop dat deze week uit zichzelf de weeen beginnen. Heb vanaf het begin geroepen: 7 maart...dan komt ie!
Zul je zien!!! hahahahaha
En had ik maar niet te hard geroepen, dan had ik nu niet zo lang hoeven te wachten

Ik wacht wel rustig af, meer kun je toch niet doen!

En nesteldrang...nee heb ik paar weken geleden al gehad!
Alles staat klaar.. dus ik geniet nog van mijn vrije uurtjes als onze dochter naar het kdv is! (lekker filmpje kijken, internetten) want straks is het druk zat!!

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Elise mv Merel en ? (41 wkn)

Hallo wachtende (a.s.) mama's,

Vervelend dat jullie nog op het wachtbankje zitten... Zeker nu februari voorbij is.
Ik ben 2 keer over tijd geraakt, beide keren ben ik bevallen na 40 weken en 5 dagen. De eerste keer een dag te vroeg. Bij Nils hield ik dus al rekening met over tijd gaan. De dag dat hij geboren werd, zou ik ook gestript worden. En toch kwam hij uit zichzelf.

Ik hoop voor jullie dat jullie spoedig een mooi kind in je armen hebben en kunnen gaan genieten van de kraamweek (die hier helaas voorbij is, sinds vandaag sta ik er weer alleen voor...).

Ik probeer af en toe te kijken of jullie bevallen zijn hoor!

Groetjes, Sheila (m.v. Nils).

Terug
Bovenaan