Vandaag op controle geweest bij de VK. Ik voel al een paar dagen gerommel en pijn in mijn onderbuik, had ook het idee dat ik een deel van de slijmprop ben verloren. Dus de VK gaf me een beetje hoop dat het nu wel eens echt zal gaan gebeuren op korte termijn. Ze had ook het hartje nog even beluisterd en daar was ze niet blij mee. De hartslag was veel te laag 80sl/min terwijl het normaal rond de 140-150 sl/min zit. Ik moest metteen naar het ziekenhuis voor een CTG. Daar heb ik 45 min aan gelegen. Daar gebeurde het nog 1x dat de hartslag heel even naar 90 daalde maar herstelde zich toch weer goed. Er is ook nog een echo gemaakt van het hart maar dat zag er ook prima uit. Dat was dus weer een opluchting. Morgen moet ik nog even terug aan de CTG als extra controle.
Ik moet zeggen dat ik me er nu ook verder niet meer zo ongerust over maak maar in eerste instantie was het wel even schrikken.
Laten we hopen dat het dan toch maar snel mag komen!
Groetjes Eefje (40+3)
Ik moet zeggen dat ik me er nu ook verder niet meer zo ongerust over maak maar in eerste instantie was het wel even schrikken.
Laten we hopen dat het dan toch maar snel mag komen!
Groetjes Eefje (40+3)