WIE OOK OVERTIJD!!

gelukkig dat ik dus niet de enige ben die nu toch alle klachten heb en buikpijn!! dus het zou toch wel zo kunnen zijn dat het nu wel raak is!! ik dacht echt dat ik ong ging worden een dezer dagen omdat ik nu gekke buikpijn heb!!
van de ene kant denk ik ik ga dadelijk testen, dan weet ik zeker dat ik ong ga worden en dan kan ik weer rustig adem halen maar van de andere kant denk ik als ik nou wacht tot zaterdag dan heb ik meer kans om het zeker te weten,als ik uit ga van een cyclus vn 31dagen
nou ik weet het niet julie horen het allemaal nog wel,
gr wendy

Hoi ,

Ik ben nu 11 dagen overtijd en heb net een test gedaan , maar was negatief.
Ik ga zaterdag weer een test doen , maar dan met ochtendurine.
Misschien scheelt dat.
Ik heb af en toe wel wat buikpijn , afschijding , veel plassen en gevoelige tepels , maar nada ongesteldheid.
We wachten dit weekeinde af en anders ga ik maandag de huisarts bellen.
Ik ben 2 mei gestopt met de pil , 6 mei ongesteld geworden , rond 15 mei had ik mijn eitje en ik had volgens de cyclud van 28 dagen 3 juni mijn NOD.
Bij mijn eerste keer stoppen met de pil ( voor mijn eerste zwangerschap) was ik   1 week over tijd en werd ongi.
2 weken daarna weer wat bloedverlies.
Ik was toen 28 augustus gestopt met de pil.
En eind oktober ben ik zwangerraakt na terugrekenen.
Ik was op de verjaardag van mijn man 4 weken zwanger.
Nu ben ik dit keer dus bijna 2 weken overtijd en ik vraag me af of ik nog  ongesteld wordt nu.
Ik neem aan dat een cyclus geen 42 dagen duurt.
Ik snap er niks meer van.

Groetjes jessica

Hoi jessica,
ik denk dat je aan het ontpillen bent.
dan kan je ongi max 6 maanden wegblijven.
bij mij heeft het twee maanden geduurt.
je kan bij google ontpillen intypen en dan kan je info opzoeken.
succes verders.
gr lisette

hallo meiden, ik ben nu inmiddels  4 dagen overtijd, en nog niks, als alleen nog steeds een rare buikpijn,en hoe zit het bij jullie meiden??
laat snel iets horen,
xx wendy

hallo,

ben ook 1 dag overtijd, maar heb wel al ruim een week vage buikpijn, heftige buikpijn, rommelige buik. hoop het beste, maar verwacht maar niks. Ik heb trouwens het gevoel dat er deze week heel veel in spanning zitten. klopt dit meiden?

Ik in ieder geval.....

Als het goed is heb ik maandag mijn  nod. Had op 3 juni een positieve ovulatietest. Weet alleen niet  vanaf welke dag ik dan moet rekenen. De dag van de positieve test of de dag erna...  Heb ook wat vage klachtjes, vooral last van mijn buik. Mijn buik voelt een beetje zeurderig/trekkerig, weet ook niet hoe ik het uit moet leggen. Heb wel sinds gister wat bruinige afscheiding (sorry van het detail..), dus waarschijnlijk zal ik wel weer gewoon ongi worden...

Waneer gaan jullie (weer) testen???

Liefs,
Jazz

Hallo allemaal,

Zit met een zelfde probleem. Had dinsdag ongesteld moeten worden, maar nog steeds nix!! Heb al een dikke week last van een zeurend gevoel in mijn buik. Net of ik ongesteld moet worden, maar dat gebeurd dus niet. Nu hoor ik jullie denken, doe dan een test!! Maar..., ik durf niet. Heb al vaker getest en dan werd ik een dag na een negatieve test ongesteld.
Heb met mezelf afgesproken dat ik als er maandag niks is, ik toch maar een test ga doen.

Succes allemaal.

Liefs Stefanie

hoi meiden ,ik heb ook vanmiddag getest maar helaas weer neg , ik waht weer tor dins dag en als ik dan nog niet ong ben dan moet de gyn maar even verder gaan kijken moet ik dinsdag toch komen!
iedereen nog heel veel succes en ik hoop echt dat we als nog een pos test hebben en dat we gewoon te vroeg hebben getest!!
dikke kus ikke

Terug
Bovenaan