wie ook pas een paar dagen na nod een positieve test?

hoi meiden...

even een vraagje van mijn kant.
mijn vriend en ik zijn al een tijd bezig voor ons eerste wondertje.
in ons geval een extra wondertje, want heb al 3 miskramen achter de rug.

iedere zwangerschap testte ik gelijk hartstikke positief.
nu ben ik 2 dagen overtijd en test ik negatief, maar ook geen ongie op komst.
voor mij dus een vreemde gewaarwording.

een cyclus langer dan 30 dagen is voor mij al tijden geleden, dus snap er even helemaal niks van.

wie heeft er ook pas een aantal dagen na zijn nod een positieve test gehad?
of was altijd erg regelmatig (29 of 30 dagen) en had  ineens tussendoor een langere cyclus erbij?
ik hoop da tiemand me kan helpen, of in ieder geval ervaring wil uitwisselen, want word er helemaal zenuwachtig van.

groetjes Carina

Hey Carina haha...

Er zijn hier nog 2 meiden voor zover ik weet die ook zitten te wachten....

Lees maar bij het topic van "mijn schatje...over tsr gevoel in borsten etc....ze had ook negatief getest en is nog niet ongi enne er is er nog eentje....moet je ff zoeken. Misschien heb je wat steun aan elkaar!

Tis echt spannend zeg pfff.

Ik duim me te pletter voor je!

Bij mij was de test pas met 10 dagen overtijd heel vaag positief, 39 dagen na 1e dag van laatste menstruatie. Dus 2 dagen overtijd zegt nog helemaal niets! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!

Groetjes, Karin
6 +2 wkn zwanger

Hallo,

Ik had eigenlijk zaterdag 8 juni al ongesteld moeten worden heb toen "s avonds een test gedaan en die was negatief, toen ik dinsdag nog niet ongesteld was heb ik toen weer een test gedaan en die was ook negatief.... maar toch werd ik niet ongesteld, nou had ik gisteren een ontzettende zere buik en rug en heb ik vanmorgen weer een test gedaan, en ja hoor positief!!!! dus ik ben wel zwanger!!
Ik heb zelf al twee kinderen en bij hun testte ik altijd direct positief, dus ik had dit niet meer verwacht, maar het kan dus wel....
Nou, succes.....

Groetjes Jolanda

hay hay

klinkt heel  bekent ik heb een hele   regelmatige cyclus ....ik raakte over tijd dus na twee dagen een test gedaan!!! helemaal negatief die dag erna hetzelfde verhaalmaar na een week eindelijk positief ...en de dag erna was hij pas echt overduidelijk.....ik snapte er niks van met mijn zoontje was hij met een dag te vroeg testen al overduidelijk.
voor mijn idee kon mijn eisprong niet later zijn geweest dat gebeurde zelden sterker nog ik werd het zowat op het uur.

maar goed inmiddels ben ik 18 weken zwanger van een meisje!!!!en ja ja inderdaad mijn eisprong was toevallig deze keer later want volgens mijn eigen berekening zou ik nu een week verder zijn...maar volgens de echos ben ik nu toch echt 18 weken zwanger!

suc6 allemaal

Hoi,

ik testte pas na 2,5 week positief, dus bereid je maar voor, :)
De echo heeft tot nu toe gezegd dat ik ook 2,5 week korter ben dan wij dachten, maar dat zou betekenen dat ik mijn eisprong pas had een week nadat ik al ongi-pijn had een paar dagen voor mijn NOD... Wij houden het voorlopig op een groeiachterstand, omdat mijn opa is overleden toen ik net zwanger was en ik het op mijn werk veel te druk heb gehad. Over anderhalve week hebben we de 20-weken echo, benieuwd of de achterstand dan inmiddels is ingehaald, :)
't Is een rotte periode, dat afwachten, maar ofwel je gaat een keer positief testen, ofwel word je ongesteld...

bedankt voor jullie reacties.

vanmorgen kreeg ik duidelijkheid!

ZWANGER!

en nu maar hopen dat het wil blijven zitten....
was 4 dagen overtijd.

met mijn eerste zwangerschap vertelde de verloskundige dat soms de bevruchting al is, maar dat het kindje een paar dagen of week later pas gaat ontwikkelen.

ik weet zeker dat mijn eitje op tijd was. heb namelijk na mijn eitje een tandartsbehandelinge gehad en mijn lief mocht me toen met geen vinger aanraken! hahaha

groetjes een voorzichtig blije Carina

Terug
Bovenaan