wie ook pas een paar dagen na nod een positieve test?

ik voel me zwanger veel symptomen maar negatief of kan het ook wat anders zijn 
normaal 25 dagen afgelopen  maand 27 nu ben ik daar al op morgen  dag 28  of worden mijn  cyclussen steeds langer?
 
Hallo allemaal,
Mijn cyclus loopt wisselend tussen 22 en 27 dagen.
27 dagen heb ik maar 1 keer gehad. Mijn gemiddelde over de laatste 
11 keren ligt op 24. Laatste 4 keren was het 25, 23, 26 en 26. 
Nvandaag is het mijn 29ste dag dus al paar dagen nod. Ik ga nu uit van 26 omdat dat het laatste gemiddelde is. Dus ik verwachtte het op dinsdag en we zitten nu al op vrijdag...nog steeds niets...uitslagen 4 dagen voor NOD was negatief uitslag gisteren en vandaag ook negatief. 
Normaal kan ik er redelijk mijn klok op gelijk zetten en voel ik het goed aankomen... Zucht. We zijn nu pas voor de 2e poging bezig en kom "net" kijken. Nog geen kids dus geen idee hoe wat behalve internet info. Ik hoop stiekem dat het positief gaat worden. Ik heb nooit wat geks gehad in mijn cyclus. Al 'n jaar gestopt met de pil. Spanning ja tuurlijk maar niet zo erg als bij de eersts poging. 
Als ik het zo lees kan het nog wel even duren voor een test positief kan worden...2,5 week lijkt me verschrikkelijk lang als je moet wachten. Natuurlijk geweldig nieuws maakt een hoop goed maar te bedenken dat ik nog zo lang moet wachten in onzekerheid. Nou we "wachten" maar af want echt zekerheid kan lang op zich laten wachten...
 
 
 
 
Terug
Bovenaan