wie ook rond 14 juli NOD??

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is.. Aangezien   mijn slijm.. Morgen maar vergeleken met mijn vorige cyclus de 14e.. Aangezien ik mijn eisprong niet gevoeld heb hou ik geen rekening met morgen.. en ga ik pas na de 14e testen.. als ik me zo lang uit kan houden.. haha..

Ik voel tot nu toe nog niets.. maarja dat had ik vorige maand iook en toen werd ik ongie wakker..

ik zit nu in de 7e ronde.. sinds sept./okt. bezig..

xxx Mamoetje

@ debbie,

Ja erg spannend! ik wacht nog wel even een paar dagen voor een test de doen...
hou jullie op de hoogte

Liss,

Ik ga de komende dagen voor je duimen. Weet je al wanneer je wilt gaan testen?

Debbie

@ debbie: Ben gister 23.00 ongie geworden.......beetje balen,maar ga weer voor de volgende ronde!

@ de rest: heel veel succes meiden duim voor jullie!!!!!

Liss dat is inderdaad jammer. Volgende ronde hoop ik dat het beter gaat. Wij moeten deze maand nog even afwachten.

Hoi meiden,

Jacqy, wij gaan gelijk op, grappig!
Wij zijn al een aantal keren bij de gyn geweest en hebben de meeste onderzoeken gehad, alles was totnutoe goed. Het laatste onderzoek was de baarmoeder-eileiders foto en ze zeggen dat je daarna 3 maanden extra vruchtbaar bent, dus we hebben maar weer flink ons best gedaan, maar dat doen we eigenlijk altijd wel.
Ik voel niets anders dan anders, dus ik vrees dat het weer niet gelukt is.
Groetjes Wietske

Hoi Wietske!

Al volop in de medische molen dus voor jou! En flink aan de klus. Hoop voor je dat het snel raak is meid!
Ik heb donderdag een afspraak staan met de ha. Hopelijk hoef ik daarna niet te lang te wachten in t ziekenhuis!

Toch wel weer spannend he? Maandag!

Hoor t graag van je!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan